دانش آموزان برتر طرح گردشگری بیمه تأمین اجتماعی قزوین تجلیل شدند

قزوین (پانا) - دانش آموزان برتر دلنوشته و نقاشی طرح گردشگری سازمان بیمه تأمین اجتماعی استان قزوین تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان برتر طرح گردشگری بیمه تأمین اجتماعی قزوین تجلیل شدند

آیین تجلیل از دانش آموزان برتر دلنوشته و نقاشی طرح گردشگری سازمان بیمه تأمین اجتماعی استان قزوین با حضور مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین، رئیس سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان این سازمان در اداره کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

در این مراسم از دانش آموزان محمدامین طاهرزاده از مدرسه امام حسن(ع) 1، ریحانه ذوالقدراز مدرسه علوم معارف اسلامی و حنانه مافی از مدرسه معارف اسلامی تجلیل به عمل آمد.

جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی ارتقای جایگاه مشارکت ها و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان است که طرح گردشگری تأمین اجتماعی برنامه ای در این مسیر است.

سیروس نصیری مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین نیز طرح گردشگری بیمه تأمین اجتماعی را یک گام عملی آموزشی و مهارت اجتماعی برای دانش آموزان دانست و گفت: در این طرح دانش آموزان با ساختار و شرح وظایف سازمان تأمین اجتماعی آشنا شدند و این یک اتفاق بسیار مبارک است.

محمود اصغری معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین نیز بیان کرد: تفاهمنامه بین تأمین اجتماعی و سازمان دانش آموزی در خصوص طرح گردشگری تأمین اجتماعی یکی از برنامه های بسیار مثبت و ماندگار است که در حوزه آموزش دانش آموزان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار