مجتبی هاشمی:مربیان پیشکسوت تشکل پیشتازان با شور و نشاط و ایده پردازی در کنار اهداف والای سازمان دانش آموزی باشند

تهران (پانا) - جلسه کانون پیشکسوتان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با حضور معاون پرورشی و فرهنگی ،مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مربیان پیشکسوت تشکل پیشتازان در سالن جلسات اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی:مربیان  پیشکسوت تشکل پیشتازان با شور و نشاط و ایده پردازی  در کنار اهداف والای سازمان دانش آموزی باشند

در این نشست سیدمجتبی هاشمی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در میان مربیان پیشکسوت پیشتاز و تقدیر از مسئولین سازمان دانش آموزی جهت برگزاری جلسه اظهار کرد:در سازمان دانش آموزی بازنشستگی وجود ندارد و علیرغم اینکه شما عزیزان بر اساس ضرورت اداری در سیستم نیستید،لیکن در سوگند سازمان آمده است تا آخرین قطره خون در خدمت تشکیلات هستیم.

وی در ادامه افزود:مسئولین و مربیان سازمان دانش آموزی در حرکتی عالی در شهرستان اسلامشهر و در حضور وزیر آموزش و پرورش 2500نفر دانش آموز بدون مهارت را آن چنان آموزش دادند که زیبایی و هنر مربیان تشکل پیشتازان را به نمایش گذاشتند وجای تقدیر دارد.

وی بیان کرد:ما میبایست با استفاده از تچربه شما عزیزان پیشکسوت و نگاه به شرایط گذشته و امروز برای تحقق آینده تلاش کنیم و در این راستا توجه به اهداف والای سازمان دانش آموزی ، فارغ از سلایق فردی ودر کنار هم از گرفتاریهای پیچیده امروز خلاص شویم.

هاشمی اذعان کرد:ما به سه اصل در فعالیتهای سازمان دانش آموزی قائل هستیم که اصول عبارتنداز،اشتراکات را تقویت کنیم،اختلافات را مدیریت کرده و تفاوت هارا بپذیریم .

وی گفت:با تلاش سازمان دانش آموزی و حضور شما پیشکسوتان و حمایتهای ما می طلبدسالی یک یا دو مرتبه دور هم جمع شویم،تبادل تجربیات ،بازگو کردن خاطره و ایده پردازی داشته باشیم تا چراغ سازمان دانش آموزی خاموش نشود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:امروز مادر شهرستانهای استان تهران با موارد گوناگون در زمینه های آموزش که هفتاد درصد نیروهای شهرستانهای استان تهران درگیر مباحث آموزشی هستند،آسیب های اجتماعی و...روبه رو هستیم و به عنوان مثال ،از آذر تا دی نود وهشت ،1000نفر اتباع خارجی که بیست و پنج کلاس چهل نفره و سه واحد آموزشی کامل را شامل خواهند شد،اضافه شده است.

وی تصریح کرد: ما با تجربیات شما مربیان پیشتاز ،مسابقات بین المللی قرآن کریم،مسابقات فرهنگی و هنری ،پرسش مهر و اردوی ملی را در طول سالیان گذشته تا کنون با موفقیت برگزار کرده و یا در حال برگزاری هستیم و شما عزیزان با شخصیت اجرایی موفق،تجربه مدیریت،عزت نفس به عنوان دیده بانان مهربان در کنار سازمان دانش آموزی با توجه به اهداف والای سازمان که همانا محبت،دوستی و همیاری می باشد،حضور دارید .

هاشمی تأکید کرد:فعالیتهای فرهنگی از بالا به پایین شکست خواهد خورد و باب تربیت ما فرد است و این کار حرکت از پایین به بالا ودلی کار کردن را می طلبد ودر اینجا نقش کانون پیشتازان پیشکسوت سازمان دانش آموزی تأثیر بسزایی دارد که می تواند با برخورداری از اساسنامه،ثبت فعالیت و سایر موارد قانونی عمل نمایید.

وی بیان کرد:سازمان دانش آموزی با برخورداری از مدارس تمام تشکیلاتی،جذب نیروهای با انگیزه و جوان و دانشگاهیانی که روزی جوانان پیشتاز مدارس ما بودند و تجربیات شما مربیان پیشکسوت در آینده پیشرفتهای برتر وموفقیت های بیشتری را داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار کرد:ما از در کنار بودن شما لذت میبریم، لیکن درگیر مسائل اداری و جلسات هستیم وشما مربیان پیشکسوت با شور و نشاط و ایده پردازی جدید در کنار ما باشید و ما هم تسهیل کننده برنامه های شما خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار