ساخت بزرگترین پرچم سفالی نقش برجسته ی جهان توسط دانش‌آموزان منطقه۱

تهران (پانا) _ دانش آموزان مجتمع آموزشی تقوی نیا منطقه یک، بزرگترین پرچم سفالی نقش برجسته جهان را به مناسبت چهل ویکمین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ساختند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ساخت بزرگترین پرچم سفالی  نقش برجسته ی جهان توسط دانش‌آموزان منطقه۱
روز سه شنبه مورخه 1398/11/15 به همت مدیریت و کادر ودانش آموزان مدرسه تقوی نیا منطقه یک بزرگترین پرچم سفالی نقش برجسته جهان زینت بخش جشن باشکوه دانش آموزان منطقه یک شد. دانش آموزان در یک روز شاد و بدون کیف، درس های زیادی یاد گرفتند.
عابدی مدیرمجتمع گفت: این طرح یک برنامه آموزشی به سبک نوین است که تمام اهداف ششگانه سند تحول بنیادین را در برمی گیرد. تمام دانش آموزان از پیش دبستان تا ششم همگام و هم دوش با هم در فضایی بسیار صمیمی ودوستانه با هدفی مشترک ومتحد مشغول بودند و با شور و اشتیاق زیاد با خاک پاک میهن اسلامی نقش زیبایی آفریدند؛ بزرگترین پرچم سفالی با سه رنگ زیبای سبز، سفید،قرمزرا با دستانی کوچک وعشقی بزرگ به کشور همیشه سربلند ایران اسلامی، ساخنتد.همه دانش آموزان سر کلاس روی میز های تحریرشان قالبهای از جنس مهر را برخاک پرگهر زدند وکاشی های نقش برجسته ای را با عشق ساختند وپس از پختن، نوبت رنگ آمیزی بود؛خیلی با دقت وظرافت کاشی ها را رنگ زدند وهمه باهم به احترام پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران قیام کردند و قطعات زیبای سفال را طی مراسمی بسیار باشکوه، کنار هم چیدند وهمراه با سرور وشادمانی و خواندن سرود ملی "ای ایران ای مرز پر گهر" از بزرگترین پرچم سفالی نقش برجسته جهان را رونمایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار