دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی:

در مدارس انقلاب، دانش آموزان یاد می گیرند انقلاب را روایت کنند

کرمانشاه (پانا) – حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی از برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در 4000 مدرسه کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
در مدارس انقلاب، دانش آموزان یاد می گیرند انقلاب را روایت کنند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی در نشست خبری گفت:مهم ترین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی در ایام الله دهه فجر برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مقطع دوم متوسطه است.

وی افزود:مدارس انقلاب طراحی شده اند تا دانش آموزان در سنگر مبارزه با نظام استکبار در مدارس به خوبی نقش ایفا کنند و با وجود سن پایین بتوانند به درک و باور از مجاهدات های آن دوران برسند و انقلاب را روایت کنند.

وی بیان کرد:امسال در 4000 مدرسه مقطع متوسطه دوم در سراسر کشور و بیش از 320شهرستان نمایشگاه مدرسه انقلاب دایر شده است.

حسین تاریخی اظهار کرد در کنار نمایشگاه،پویش سراسری کتاب انقلاب با هدف معرفی پنج کتاب با عناوین داستان های انقلاب،آن مرد در باران آمد،چوبوک،باغ خرمالو،دو روایت از یک عکس برگزار می شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد:در 14 هزار مدرسه سراسر کشور دفاتر انجمن اسلامی دایر است و این مجموعه با محورهای مدرسه انقلاب،جشنواره رسانش،لشکر فرشتگان،سرگذشت پژوهی،خیمه های معرفت،ایستگاه های تریبون آزاد فعالیت می کند.

در ادامه این نشست مجید یزدان پناه ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت:اینک ما وارد گام دوم انقلاب شده ایم. وی ابراز تاسف کرد از اینکه شهید قاسم سلیمانی در کنارمان نیست اما روح ملکوتی ایشان همیشه همراه مردم این سرزمین خواهد بود.

مجید یزدان پناه تصریح کرد:در این 41 سال به دلیل اعتقاد راسخ مردم به انقلاب و نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران تا کنون وجبی از خاک این کشور به دشمن داده نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش تاکید کرد:امروز قلم خبرنگاران خیلی می تواند در مسیر اتحاد بین اقوام و گروه ها و احزاب و ترغیب مردم به حضور با شکوه پای صندوق های رای و انتخابات مجلس شورای اسلامی کارگشا باشد.

این مقام مسؤول گفت:با توجه به عقد 230 تفاهم نامه بعد از زلزله آبان ماه 96 در استان کرمانشاه گفت:تا کنون 167 مدرسه با 680 کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:در ایام دهه فجر 17 مدرسه با 67 کلاس به همراه یک استخر در محله ی دولت آباد کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

مجید یزدان پناه اعلام کرد با هدف خداحافظی با بخاری های نفتی هم اکنون 11 هزار کلاس درس در استان مجهز به سیستم حرارت مرکزی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش با تشکر از کمک های انسان دوستانه ی هم استانی ها از جمع آوری 1395 میلیارد تومان برای کمک به مدارس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار