مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

برای داشتن جامعه پویا و پیشرفته باید معلم، محور قرار گیرد

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر استفاده از دیدگاه ها و نظرات معلمان، آن ها را به نوعی صاحبان اصلی آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برای داشتن جامعه پویا و پیشرفته باید معلم، محور قرار گیرد

محمد پورداود در جلسه شورای دبیران دبیرستان آیین روشن همدان با اشاره به جایگاه و منزلت معلمان در جامعه، اظهار کرد: معلم به عنوان شخصیتی علمی و تربیتی استاد، فن آور و پژوهشگر به حساب می آید.

پورداود با بیان این که براساس پژوهش های صورت گرفته، معلمان در میان مشاغل صدرنشین هستند، تصریح کرد: اگر جامعه پویا و پیشرفته می خواهیم، باید معلم، محور قرار گیرد.

او کرامت معلمان را از رویکردهای مهم آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان به دنبال کم کردن فاصله صف و ستاد است.

در این جلسه که معاون آموزش متوسطه، مشاور اجرایی مدیرکل، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز حضور داشتند، مدیر دبیرستان آیین روشن گزارشی از فعالیت ها و برنامه‌های این دبیرستان ارائه کرد و در ادامه هر یک از دبیران شاغل در این مدرسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف آموزشی و پرورشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار