امیری : چهل و یکمین سال انقلاب زمان تنومندی درخت انقلاب در برابر دسیسه هاست

تهران (پانا)-در آستانه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی،آموزش و پرورش منطقه 13 تهران با برنامه های متنوع در مدارس، چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد. در همین راستا نگاه علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 13 را در این ارتباط می خوانید.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امیری : چهل و یکمین سال انقلاب  زمان تنومندی درخت انقلاب در برابر دسیسه هاست

امیری، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه۱۳ گفت: منطقه ۱۳ همانند سایر مناطق و دستگاههای دولتی در نظر دارد که ویژه برنامه های ایام مبارک دهه فجر را هر چه شکوه تر برگزار نماید. برهمین اساس همه مدارس منطقه با مشارکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی در راستای بزرگداشت این ایام، حضور فعال و با نشاطی دارند.
وی گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران و دانش آموزان، مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقات فرهنگی و هنری، تجلیل از خانواده های شهدا، اجرای جشن بزرگ ویژه دانش آموزان متوسطه دوم دختران و برنامه های اردویی و .... است.
وی افزود: تفاوت برنامه ی امسال با سال قبل در چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب، تاکید بر تبیین دوران پختگی و تنومندی درخت انقلاب در برابر دسیسه ها و حوادث مختلف است.
امیری گفت: امسال پیروزی انقلاب مصادف است با چهلم شهادت سردار سلیمانی که این موضوع می تواند بیان کننده رشادت، ایثار و از خود گذشتگی بزرگ مردانی همچون سلیمانی در دفاع از انقلاب و آرمان های بلند حضرت امام (ره) باشد.
وی تصریح کرد: بدون شک یکی از مهمترین اهداف و برنامه های ستاد دهه فجر بیان ویژگی ها و شاخص های مهم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل سوم و نوپای انقلاب است. هرچقدر ما بتوانیم این نسل جوان را با انقلاب و آرمان های آن آشنا و نزدیک کنیم می توانیم تاثیرات آن را در زمینه های مختلف فکری و فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار