«خون شد»: فیلمی که پیش از اکران خبرساز شد

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از فیلم‌های بخش مسابقه سودای سیمرغ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
«خون شد»: فیلمی که پیش از اکران خبرساز شد

کیمیایی داستان فیلم «خون شد» را اینطور تعریف می‌کند: داستان خون شد به مثابه خانه ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می آید و همه چراغ ها را روشن می کند.

تیزر کوتاهی که از این فیلم منتشر شده است سکانسی را نشان می‌دهد که سعید آقاخانی به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم، در کنار یک رودخانه قصد شستن چاقویی خون آلود را دارد. «خون شد» قصه آدم‌هایی است که حق خود را با زبان خودشان می‌گیرند.

این فیلم سینمایی امسال با رده بندی ۱۲+ در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد. سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد و سیامک صفری ازبازیگران فیلم هستند و محمدصادق رنجکشان به عنوان مجری طرح و سرمایه‌گذار در این پروژه حضور دارد.

قائم‌شهر و مناطق مختلفی از تهران از لوکشین‌‌های فیلم کیمیایی بودند که فیلمبرداری این اثر نیز همچون اغلب فیلم ‌های کیمیایی به عهده علیرضا زرین‌دست بود. زرین دست پیش بینی‌کرده است فیلم خون شد از بهترین آثار کیمیایی باشد.

«خون شد» و انصراف کیمیایی از جشنواره فجر

درپی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در هجدهم دی ماه 98، مسعود کیمیایی با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال اعلام انصراف کرد.

مسعود کیمیایی گفت: «من امروز خیلی بغض دارم. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سوی من همیشه مردم بوده است و اگر نگاه کنیم، می‌بینیم که مردم روزگار سختی دارند و هر روز خبرهای بدی می‌شنوند. من در این شرایط دوست ندارم فیلمم در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود، به نشانه تسلیتی که به همه آدم‌ها دارم.»

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم بلافاصله از حضور فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: «فیلم «خون شد» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و نمایش داده می‌شود اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها مورد قضاوت قرار بگیرد.»

به این ترتیب مسعود کیمیایی که دو فیلم اخیرش، «قاتل اهلی» و «متروپل» با برخورد سرد منتقدان و مخاطبان و حتی طرفدارانش همراه شده بود، امسال بدون این که در رقابت با سایر کارگردانان شرکت کند، شاهد حضور «خون شد» در سایر بخش های رقابتی جشنواره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار