با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

همایش انجمن ها و تشکلهای دانش آموزی در زاهدان برگزار شد

مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت: نسل امروز نوجوانان و جوانان جامعه، آینده ساز این سرزمین هستند و می‌توانند با مهرورزی ، تلاش و اراده های پولادین در چله دوم انقلاب بدرخشند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش انجمن ها و تشکلهای دانش آموزی در زاهدان برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در همایش انجمن ها و تشکلهای دانش آموزی که در کانون شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر انقلاب‌ها و جنبش هاست و الگوپذیری مردم دنیا از این ایده ها و آرمان ها به وضوح مشاهده می‌شود.

او ادامه داد: در هر انقلابی سه اصل، وجود فساد و تباهی حکومت حاضر در همه ابعاد، وجود رهبری توانمند، قدرتمند و با بینش و هماهنگی همراهی و پشتیبانی مردم وجود داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران هر سه عنصر در کنار هم و برای هم دست به دست هم دادند تا توانست دگرگونی و تحول را ایجاد نماید.

او افزود: در انقلاب اسلامی سه هدف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برگرفته از ایده‌ها و آرمان‌های اسلامی و قرآنی می باشد که در مسیر حق و حقیقت پیش رفته و می رود.

رخشانی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) مردم را محور انقلاب می‌دانستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر انقلاب‌ها و جنبش ها میباشد و الگوپذیری مردم دنیا از ایده ها و آرمان های این انقلاب به وضوح مشاهده می‌شود.

اوادامه داد: در دستگاه تعلیم و تربیت نیز یکی از مولفه‌های مهم، الگوپذیری و رعایت موازین اسلامی و انقلابی است که باید بتوانیم در مسیر آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی قدم برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: نسل امروز نوجوانان و جوانان جامعه، آینده ساز این سرزمین هستند و می‌توانند با مهرورزی، تلاش و اراده های پولادین در چله دوم انقلاب بدرخشند.
او با اشاره به در پیش بودن اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از شخصیت وی به عنوان الگویی انقلابی، متواضع و مردمی یادکرد.

رخشانی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم مهارت مطالبه‌گری را در بین دانش آموزان افزایش دهیم چرا که باید دانش‌آموزان ما پرسشگر و مطالبه گر باشند و خود را برای ایفای نقش در آینده کشور آماده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار