محسن حاجی میرزایی:

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان در قرن اخیر است و شما دانش‌آموزان امانت دار، پاسدار و وارث انقلاب بزرگی هستید

تهران (پانا) - مراسم مانور یاوران انقلاب با حضور وزیرآموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت، معاون استاندار تهران ،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و 1500نفر دانش‌آموز و مربی عضو تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی صبح امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان در قرن اخیر است  و شما دانش‌آموزان امانت دار، پاسدار و وارث انقلاب بزرگی هستید

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی بیان کرد: کار خوب تیمی همراه با لذت و احساس نشاط را دربر دارد و ما معلمین دوست داریم در مدارس فضای شاد ایجاد شود.

او در ادامه تصریح کرد: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با نگاه به بیانیه گام دوم رهبری ایران عزیزرا باکیفیت بهتری به دست شما دانش آموزان در سال های بعد خواهیم ساخت.

صیدلو تاکید کرد: ما دوست داریم شما دانش‌‌آموزان از چهل سال اول انقلاب و تجربیات آن استفاده کرده باهم خوب باشید و زندگی کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که ایرانی از یک دیگر جدا شود و تفرقه داشته باشد، اما اگر دست به دست هم دهیم و شما جوانان با توجه به اینکه سی و شش بار در بیانیه گام دوم رهبری از شما نام برده شده،ایران اسلامی آینده را هم خواهید ساخت.

سپس مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از وزیر آموزش و پرورش خواست تا حمایت های لازم جهت احداث مرکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی برای معلمان و مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر را بعمل آورد.

او ادامه داد: حق سرویس ایاب و ذهاب معلمان آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه نیز پرداخت نمی شود و امیدواریم با دستور وزیر آموزش و پرورش به این درخواست معلمان نیز رسیدگی شود.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در سخنانی بیان کرد: امروز سازمان دانش‌آموزی با ظرفیت بسیار ارزشمندی که دارد می‌تواند زمینه‌ساز واقعی نهادینه‌سازی مفاهیم بلند سند تحول بنیادین باشد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور اذعان کرد: مسئولیت‌پذیری و مسئولیت‌جویی، مدیریت فردی و اجتماعی، مشارکت‌پذیری، نظم‌پذیری و قانون‌مندی، دیانت، یاری و مهربانی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای تحقق و نهادینه شدن در رفتارهای دانش‌آموزان است.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در بیاناتی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های جهان در قرن اخیر است شما دانش‌آموزان امانت دار، پاسدار و وارث انقلاب بزرگی هستید. بدانید مشکلات و سختی‌های دشمن برای مبارزه با انقلاب تدارک دیده شد.

او اضافه کرد: انقلاب اسلامی نقطه اتکای تمام محرومان و امید مبارزان است باید قدر بدانیم ایران در صد سال گذشته تلاش‌های متعددی را برای انقلاب تجربه کرده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایران در جستجوی پیشرفت و ایمان و ارزش‌های معنوی و همین آرمانی بود که امروز شما پرچم دار آن هستید ایران توانست کرامت از دست رفته انسان‌ها را برگرداند و به ما هویت دهد تا از آرمان‌ها دفاع کنیم.

حاجی میرزایی تأکید کرد:امروز جبهه یاران انقلاب و مستضعفان یک‌سو است و جبهه ظلم و استکبار یک جبهه دیگر است عظمت انقلاب ما عظمت روح‌های بلند و قدم‌های استوار است.

او تصریح کرد:مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش تربیت نسلی به جامعه است که توانایی حمایت از باورها را دارد و روی پای خود بایستند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سازمان باید مرام و مکتب سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهد چراکه آینده ایران با وجود شما آینده درخشان و باشکوهی است.

در این مراسم دانش‌آموزان و مربیان عضو تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر نیز برنامه های گارد حمل قرآن،سرود و گارد پرچم،دست ملی،رژه ترکیبی،چادر زنی،امداد و نجات،پروژه سازی،فریادهای شادی و سرودآرامش قبل از طوفان را برای حاضرین اجرا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار