هر مدرسه یک پایگاه همدلی

سیل مهربانی هم کلاسی ها در مدارس آبادان

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت: طرح سیل مهربانی همکلاس ها در مدارس آبادان اجرا و مراسم نمادین آن با حضور پرشور اولیا ، امور جوانان جمعیت هلال احمر،سازمان دانش آموزی در دبستان حمزه سیدالشهداء (ع) برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

حبیب اله رمضانی در مراسم مدرسه حمزه سیدالشهدا آبادان گفت:۶۳ هزار و ۸۲۱ دانش‌آموز آبادانی در این طرح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان و جنوب شرق ایران اسلامی اهدا می‌کنند.

او در ادامه توضیح داد: این طرح با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در راستای پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

رمضانی ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی بین دانش‌آموزان را از اهداف این طرح اعلام کرد و گفت: این طرح ملی به همت شورای هماهنگی تشکل ‌های دانش‌آموزی کشور و با همکاری سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش آموزی و امور جوانان جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان یادآور شد:کمک‌های دانش‌آموزان تا پایان هفته از مدارس جمع آوری و توسط سازمان دانش آموزی خوزستان به مناظق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار