خسارت 105 میلیاردی سیل به مدارس سیستان و بلوچستان

تهران (پانا)‌ - معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان خبر داد 441 مدرسه با 1746 کلاس درس در سیل اخیر سیستان و بلوچستان آسیب دیده‌اند و 346 کلاس درس نیاز به مرمت و بازسازی دارند که هزینه پیش‌بینی شده برای آن‌ها 105 میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خسارت 105 میلیاردی سیل به مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، جلسه کارگروه بررسی مشکلات مدارس سیستان و بلوچستان با حضور ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، محمدرضا جعفری؛ مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز، محمدرضا واعظ مهدوی، رئیس کارگروه، گودرز شاهمرادی، مدیرکل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش مهندس قاسمی، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و موسسات خیریه که در امر مدرسه‌سازی در این استان اهتمام می‌ورزند تشکیل شد.

در این جلسه محمدرضا واعظ مهدوی، گزارشی از بازدید از مناطق سیل‌زده و اقدامات انجام شده از سوی خیرین ارائه داد. در ادامه مدیرکل مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مدارس در سیل اخیر، از راه‌اندازی سامانه‌ای برای آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان این استان خبر داد.

مهندس قاسمی، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان هم در پایان این جلسه گفت: «441مدرسه با 1746کلاس درس در سیل اخیر سیستان و بلوچستان آسیب دیده‌اند و 346 کلاس درس نیاز به مرمت و بازسازی دارند که هزینه پیش‌بینی شده برای آن‌ها 105 میلیارد تومان است و نیازمند یاری رساندن خیرین هستیم هرچند که در طی این مدت خیرین قدم‌های با ارزشی برای این کار برداشته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار