مسابقه کتابخوانی سلام‌ بر‌ ابراهیم در کلات برگزار شد

کلات(پانا)- مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام‌بر‌ابراهیم(۱) مرحله‌شهرستان که با همت و همکاری شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری(کلات) و آموزش‌و‌پرورش(کلات) در محل آموزشگاه پیریان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی سلام‌ بر‌ ابراهیم  در کلات  برگزار شد

در ابتدای برگزاری مسابقه رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات هدف اصلی از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد : ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و این یک مقدمه برای شروع است چرا که شما نخبگان مطالعه در شهرستان هستید و برای دستیابی به اهدافی که دارید با مطالعه می توانید افق های روشن را بروی خود باز کنید.

وی در ادامه به میزان سرانه مطالعه در سایر کشورها و ایران اشاره نمود و گفت : برای خارج کردن اطلاعات خود از محدودیت باید به مطالعه روی آوریم و در ترویج فرهنگ مطالعه در بین دوستان و خانواده خود تمام تلاش خود را به کار بگیریم .

در ادامه‌ محمد زاده رئیس دادگستری شهرستان نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش کلات بخاطر اهمیت دادن به موضوع مهم کتابخوانی ، هدف از برگزاری این مسابقه را سوق دادن دانش آموزان به سمت شناخت شخصیت هایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی ها و شهید ابراهیم هادی ها دانست و گفت :امثال این شهدای بزرگوار الگو های تمام عیار اخلاقی هستند که اگر بتوانید شیوه زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهید قطعا در آینده آثار آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

لازم‌بذکر است پس از برگزاری مرحله آموزشگاهی این مسابقه که در تمامی مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان انجام شد، تعداد ۶۹ دانش‌آموز به مرحله نهایی شهرستان راه‌یافتند که از این تعداد بعد از رقابت در مرحله شهرستان، ۱۰ نفر به عنوان منتخبین نهایی مرحله شهرستان معرفی و در اواخر ایام‌الله دهه مبارک فجر تقدیر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار