صیدلو: کار خوب تیمی همراه با لذت و احساس نشاط موفقیت را در بر دارد

اسلامشهر(پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب شهرستان اسلامشهر با حضور وزیر آموزش پرورش معاونین وزارت خانه مسئولین سازمان دانش‌آموزی و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: کار خوب تیمی همراه با لذت و احساس نشاط موفقیت را در بر دارد

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل شهرستان های استان تهران در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز به عنوان معلم افتخار می کنم که در شهرستان های استان تهران به دنیا آمدم و در مدارس آن تدریس کردم و به عنوان پدری که دختر دارد در جمع شما دختران اسلامشهر برنامه‌ای نمادین و کار گروهی زیبایی را شاهد هستیم که امیدواریم در کل مدارس به الگو تبدیل شود.

او در ادامه عنوان کرد: نمونه این مانور با حضور پانصد هزار دانش‌آموز در کل کشور در حال برگزاری است و این اتفاق خوبی است که در مدارس می تواند با همکاری شما عزیزان سبب موفقیت شود و این لذت توانستن است.

صیدلو بیان کرد: کار خوب تیمی همراه با لذت و احساس نشاط را در بر دارد و ما معلمین دوست داریم در مدارس فضای شاد ایجاد شود.

مدیر کل آموزش پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با نگاه به بیانیه گام دوم رهبری ایران عزیز را به کیفیت بهتری به دست شما دانش آموزان در سال های بعد خواهیم ساخت.

او تاکید کرد: ما دوست داریم شما دانش‌‌آموزان از چهل سال اول انقلاب و تجربیات آن استفاده کنید باهم خوب باشید و زندگی کنید.

او ادامه داد: دشمن به دنبال این است که ایرانی از یک دیگر جدا شود و تفرقه داشته باشد ولکن اگر دست به دست هم دهیم و شما جوانان با توجه به اینکه سی و شش بار در بیانیه گام دوم رهبری از شما نام برده شده است ایران اسلامی آینده را خواهید ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار