توسعه فرهنگی کشور را باید از دوره ابتدایی و نوجوانی اجرایی کنیم

کاشان (پانا )- همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، دو مجموعه مهد کودک و یک دفتر مشاوره تحت پوشش و نظارت بهزیستی در کاشان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگی کشور را باید از دوره ابتدایی  و نوجوانی اجرایی کنیم

ام البنین متقی، رئیس اداره بهزیستی کاشان اظهار کرد: برای راه اندازی دو مهدکودک و مرکز مشاوره اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه شده که اشتغال زایی 20 نفر را فراهم کرده است.
وی افزود: در این مجموعه ها که دارای بخش‌های آموزشی، تفریحی و فرهنگی در جهت آموزش و تربیت کودکان می‌باشد 170 نو نهال کاشانی نگهداری میشوند.
او تصریح کرد: با بهره برداری از این دو مرکز جدید، تعداد مهدکودک های زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان کاشان به 31 مرکز رسید.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: هر منطقه از شهر کاشان به اندازه یک شهرستان برای خود برنامه دارد و هر کدام نیازمند چشم انداز توسعه و زیرساخت های مورد نیاز در زمینه های مختلف است.
مسعود خاندایی، راه اندازی این مجموعه ها را اقدامی قابل تحسین در مسیر توسعه و اشتغال دانست و اظهار کرد: در شرایطی که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم هر شخصی که با سرمایه گذاری و کارآفرینی بتواند اقدامی در جهت اشتغال جوانان انجام دهد باید مورد حمایت دولت قرار گیرد.
او با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در ذهن و افکار قشر کودک و نوجوان بیان کرد: استکبار جهانی همواره در تلاش است با سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه حوزه کودک و نوجوان و ساخت برنامه های مورد هدف خود، بر ذهن و فکر آینده سازان این سرزمین اثر بگذارد.
او تاکید کرد: برای توسعه فرهنگی کشور باید با برنامه ریزی، برنامه های متنوع فرهنگی را از دوره ابتدایی برای کودک و نوجوان اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار