افتتاح ۴۷۱ کلاس درس در قالب ۱۴۲ واحد آموزشی بمناسبت دهه فجر در خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان از افتتاح ۴۷۱ کلاس درس در قالب ۱۴۲ واحد آموزشی در خوزستان همزمان با دهه فجرخبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۴۷۱ کلاس درس در قالب ۱۴۲ واحد آموزشی بمناسبت دهه فجر در خوزستان

کورش مودت عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش خوزستان در ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان به طور میانگین بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح مدارس سراسر استان برگزار خواهد کرد.

او اضافه کرد: همچنین در روز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بالغ بر ۱۳۵۷ دانش آموز هم سرایی خواهند کرد. البته در سایر شهرستان ها نیز دانش آموزان در روز راهپیمایی گروه های هم سرایی تشکیل خواهند داد تا در کنار سایر اقشار جامعه حماسه پرشور ۲۲ بهمن را بار دیگر رقم بزنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه های عمرانی آموزش و پرورش به بهره برداری خواهد رسید، توضیح داد: به همت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بالغ بر ۴۷۱ کلاس درس در قالب ۱۴۲ واحد آموزشی در دهه مبارک فجر به افتتاح خواهد رسید.

مودت در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت های آموزش و پرورش استان، یادآورش: کسب ۴ رتبه اول و ۲ رتبه سوم کشوری دانش آموزان متوسطه اول خوزستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی، قرار گرفتن استان خوزستان در بین ۵ استان برتر کشور در حوزه جشنواره نوجوان خوارزمی با مشارکت ۲۳۰ درصد نفر محور، کسب ۵ رتبه برتر کشوری توسط استان خوزستان در طرح خوداتکایی مدارس شبانه روزی، توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی و پوشش بیش از ۱۰۶ هزار نوآموز خوزستانی، اجرای موفقیت آمیز طرح کرامت با شرکت ۱ هزار و ۱۵۶ مدرسه ابتدایی، شرکت ۳۹۰ هزار دانش آموز خوزستانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از جمله مهمترین دستاوردهای آموزش و پرورش استان در مدت اخیر بوده است.

او در پایان گفت: اجرای برنامه های گسترده در حوزه برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان استان از اولویت های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار