موسوی لارگانی:

طرح معامله قرن فقط موجبات نابودی اسرائیل را فراهم می کند

تهران (پانا) - عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه طرح معامله قرن فقط موجبات نابودی اسرائیل را فراهم می کند، گفت: محور مقاومت، ملت مبارز و آگاه فلسطین و مقاومت اسلامی هرگز اجازه تحقق این خیانت قرن را نخواهند داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح معامله قرن فقط موجبات نابودی اسرائیل را فراهم می کند

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به موضوع معامله قرن، گفت: طرح آمریکایی- صهیونیستی ترامپ موسوم به "معامله قرن" در واقع بزرگترین خیانت قرن به فلسطین است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: رونمایی ترامپ از طرح "معامله قرن" با حضور نمایندگان مفلوک و ذلیل چند کشور عربی بزرگترین خیانت قرن به فلسطین است؛ در شکست این طرح همین بس که هیچ نماینده ای از گروه های فلسطینی در آن حضور نداشتند.

وی افزود: طرحی که آمریکا برای تضمین امنیت اسرائیل در منطقه دنبال می‌کند،با حمایت‌های آل سعود، اردن و تعداد دیگری از کشورهای عربی حاشیه خلیح فارس دنبال می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه این طرح با مخالفت گسترده همه گروه های فلسطینی و اکثر کشورهای مستقل اسلامی و جبهه مقاومت روبرو شده است،مطرح کرد: اگرچه هدف ترامپ بدست آوردن رضایت صهیونیست ها و فرار کردن از چنگ استیضاح و رای آوردن در انتخابات آینده آمریکا است، ولی محور مقاومت، ملت مبارز و آگاه فلسطین و مقاومت اسلامی هرگز اجازه تحقق این خیانت را نخواهند داد.

موسوی لارگانی در واکنش به حمایت برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از طرح تحمیلی سازش ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره فلسطین موسوم به «معامله قرن»، مطرح کرد: قطعا هیچ مسلمان باشرفی چنین طرحی را نمی پذیرد و زیر بار آن نخواهد رفت ،روسای جمهور قبل آمریکا نیز از این گونه طرح ها بسیار مطرح کردند و چیزی عایدشان نشد و قطعا طرح ترامپ نیز با شکست مواجه می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه محور مقاومت که امروز قویترین وضعیت خودش را در منطقه دارد و اجازه نمی دهد که اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در این طرح محقق شود، خاطرنشان کرد: رژیم های مرتجع منطقه مثل عربستان، بحرین و امارات؛ در کنار معامله قرنی که شکل می دهند؛ بر دشمنی با مردم مظلوم فلسطین صحه می گذارند.

معامله قرن به دنبال تصاحب سرزمین فلسطینیان است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه معامله قرن یک طرح استکباری است و به دنبال تصاحب سرزمین فلسطینیان است ،تصریح کرد: آمریکایی ها با این طرح ها فقط موجبات نابودی اسرائیل را فراهم می کنند، هیچ فلسطینی دیگر امیدی به اینکه اینها برایشان خیری داشته باشد ندارند و اتفاقا این گونه طرح ها باعث شد که هم پیمانانشان نظیر محمود عباس که تا امروز امید به مذاکره داشت،امروز مأیوسانه این طرح را نفی کند.

گفتنی است؛ اتحادیه عرب با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که طرح ظالمانه صلح آمریکا موسوم به معامله قرن را قبول ندارد و بر عدم همکاری با واشنگتن برای اجرای این طرح، تأکید کرد. در بیانیهاتحادیه عرب، از جامعه بین‌الملل خواسته شد که با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مقابله شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار