معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

برای تداوم و پایداری جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را ادامه می دهیم

همدان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در مراسم نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان ریحانه النبی (س) با بیان این که ما امروز در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که دشمنی ها با انقلاب به حد اعلای خود رسیده و استکبار دنبال این است که هرچه زودتر بتواند انقلاب را به شکست بکشاند، هدایت های رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه را موجب نقش برآب شدن تمام توطعه های دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برای تداوم و پایداری جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را ادامه می دهیم

مصطفی آزادبخت با تأکید بر این که برای تداوم و پایداری جمهوری اسلامی همان راهی را می رویم که از اول انقلاب پای در آن نهادیم، گفت: ما در ادامه راه مثل گذشته با تبعیت از ولایت فقیه حرکت می کنیم.

آزادبخت با بیان این که انقلاب ما دستاورد های زیادی داشته است، تصریح کرد: قرآن مرجع اصلی کارهای ما است و بزرگ ترین دستاورد و رمز پیروزی ما اسلام بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به حضور ٢٥ میلیون نفر در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمن تصور می کرد که اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند به اهدافش رسیده است اما در این مورد نیز با شکست مواجه شد.

امام جمعه همدان نیز در این جلسه با اشاره به سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در روز 12 بهمن 1357 در بهشت زهرا، اظهار کرد: این سخنرانی نشان دهنده اهداف انقلاب اسلامی است و امام (ره) به وسیله آن به نوعی نقشه راه انقلاب را به ما نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان فرهنگ را از مهم ترین سرفصل های انقلاب خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت آسمانی و معنوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار