الهام فخاری: شورای شهر در منگنه ضرب العجل‌های شهرداری قرار نگیرد

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت متاسفانه دسترسی و گزارش دقیقی در مورد طرح کنترل آلودگی به شورا ارائه نشده است. این طرح از دیدگاه اجتماعی و شهرسازی آثاری دارد به همین علت شورا نباید در منگنه این ضرب العجل‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
الهام فخاری: شورای شهر در منگنه ضرب العجل‌های شهرداری قرار نگیرد

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ عوارض محدوده ترافیک در صحن شورای اسلامی شهر تهران گفت: این طرح ترافیک نیازمند بررسی کارشناسی است. رویه و رفتار شهرداری تهران درمواجه با شورای شهر مطلوب نیست. محدودیت‌های زمانی در تنظیم و تصویب عوارض در آخرین لحظات به شورای شهر ارائه می‌شود، شورا را تحت فشار قرار می‌دهند تا هم الزام قانونی دریافت کنند و هم از پاسخگویی معاف شوند.

فخاری تاکیدکرد: تغییراتی که در طرح ترافیک در سال 96 در صحن شورای شهر مورد بحث قرار گرفت، چالش برانگیز بود با این وجود گزارش مناسبی هم در مورد طرح کاهش آلودگی به شورای شهر ارائه نشده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: نقض بزرگی در این ارتباط صورت گرفته شورا و امضا شورا زینت المجالس نیست. از این رو تذکر می‌دهم که شورای شهر موظف به تائید هر موضوع و برنامه‌ای که از سوی شورای شهر تهران ارائه می‌شود، نیست. حقوق و مصالح مردم اقتضا می‌کند شهرداری در مواردی که شورای شهر تشخیص می‌دهد به طور مشخص و دقیق پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه دسترسی دقیقی در مورد طرح کنترل آلودگی به شورا ارائه نشده و گزارش دقیقی نیز در این ارتباط به کمیسیون‌های شورا ارائه شده است. این طرح از دیدگاه اجتماعی و شهرسازی آثاری دارد به همین علت شورا نباید در منگنه این ضرب العجل‌ها قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار