"کرونا" ویروسی همنام یک خودروی خوشنام

تهران (پانا) - این خودرو به‌قدری در ایران محبوب بود که هم‌اکنون نیز با چرخ زدن در سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌توان مدل‌های مختلف تویوتا کرونا را با قیمت‌های مناسبی خریداری کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
"کرونا" ویروسی همنام یک خودروی خوشنام

به‌گزارش عصرایران، این روزها ویروس کرونا کشورهای زیادی را درگیر خود کرده است. ویروسی که از چین آغاز و تاکنون علاوه‌بر مرگ بیش از 300 نفر 14 هزار نفر را نیز مبتلا کرده و به‌سرعت نیز در حال گسترش به نقاط دیگر دنیاست اما نکته‌ای که در این مطلب به آن می‌پردازیم همنام بودن نام این ویروس با خودروی باکیفیتی از تویوتا است که اتفاقا در کشور ما نیز وارد شده و در زمان خود نیز خریداران زیادی داشت.

تویوتا کرونای ژاپنی که این روزها نامش با ویروس کرونا پیوند خورده مدت‌ها در سراسر دنیا و حتی ایران حضور داشت و این حضور به‌قدری پررنگ بود که حتی افرادی که علاقمند به ماشین هم نیستند حداقل یک بار نامش را شنیده‌اند. (تویوتای کرونا را با تویوتای کرولا اشتباه نگیرید. کرونا قدیمی‌تر از کرولاست.)

نکته جالبی که باید در مورد تویوتا کرونا بدانید کیفیت بالای این خودرو است. شاید کمتر خودرویی در یک مدل خاص تولیدش به بیش از 40 سال رسیده باشد اما تویوتا کرونا با اقتدار از سال 1957 تا 2002 تولید شد و در هر دهه با تغییرات بنیادین مدل‌های جدیدتری را نیز روانه بازار کرده است.

تویوتا کرونا از جمله خودروهایی بود که در زمینه خرید و فروش به اصلاح "رند بازار " مشهور بود و اگر کسی خواستار فروش خودرواش بود می‌توانست به‌راحتی برای آن مشتری بیابد.

این خودرو به‌قدری در ایران محبوب بود که هم‌اکنون نیز با چرخ زدن در سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌توان مدل‌های مختلف تویوتا کرونا را با قیمت‌های مناسبی خریداری کرد.

تویوتا کرونا برادر دیگر و تقریبا همشکل به‌خود به نام "کارینا" داشت که آن نیز از جمله خودروهای محبوب زمان خود بود.

تویوتا کرونا بر عکس ویروس کرونا نامی خوشنام در عرصه خودروسازی بوده که این روزها با گره خوردن نامش با بیماری کرونا به‌نوعی دچار بدشانسی شده است.

تویوتا کرونا در مدل‌های مختلف در طی سال‌های زیادی به ایران وارد شد که در ادامه تصاویر برخی از مدل‌های این خودرو را که در سایت‌های خرید و فروش برای ارائه شده و در وضعیت مناسبی نیز قرار دارند آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار