مجتبی هاشم زاده

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته مسابقات قرآن منطقه شیبکوه با حضور حضرت آیت اله بهشتی

شیبکوه (پانا) - جلسه هماهنگی کمیته مسابقات قرآن منطقه شیبکوه با حضور حضرت آیت اله دکتر احمد بهشتی و روسا و مسئولین ادارات و نهادهای منطقه شیبکوه با موضوع میزبانی مسابقات قرآن کریم در مرحله نیمه نهایی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کمیته مسابقات قرآن منطقه شیبکوه با حضور حضرت آیت اله بهشتی

جلسه هماهنگی کمیته برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی مرحله نیمه نهایی استان به میزبانی منطقه شیبکوه ، با حضور حضرت آیت اله دکتر احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و امام جمعه میانشهر برگزار شد.

حضرت آیت اله بهشتی در این جلسه ضمن دعوت همه ادارات و نهادهای منطقه شیبکوه به همکاری در میزبانی مسابقات قرآن مرحله نیمه نهایی استان فارس در منطقه شیبکوه، گفت: برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در منطقه شیبکوه و حضور ممتازین قرآنی، فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای سطح دانش تخصصی دانش‌آموزان در زمینه‌های دینی و قرآنی و آشنایی عموم مردم منطقه با مفاهیم و معانی قرآن کریم است.

او درخصوص میزبانی مسابقات قرآن گفت: این مسابقات را خوب و به نحو احسن و با کمک خیرین برگزار کنید و کاری کنید دانش‌آموزان میهمان با خاطره خوب وخوشحال به مناطق وشهرهای خود برگردند.
آیت اله بهشتی با اشاره به ایام الله دهه فجر و بیان آیه (( و ذَکّرهُم بِایامُ اللهِ انَّ فِی ذالکَ لَایاتٍ لِکُلّ صَبّارٍ شَکور )) اظهار کرد: دانش‌آموزان و نوباوگان را از ایام الله وصحنه‌های پیروزی انقلاب آگاه نمایید.

او با اشاره به حکومت نظامی ایام انقلاب ودستور امام مبنی بر شکستن آن گفت: مردم وقتی درصحنه باشند هرتوطئه‌ای خنثی می‌شود.

او با اشاره به (( اِن شَکرتُم لَازیدَنّکُم ولَاِن کَفرتُم انَّ عَذابی لَشدید)) گفت: انقلاب با صبر پیروز شد و اگرصبّار نباشیم وشکور نباشیم خدا لطفش را از ما می گیرد.

در این جلسه که با حضور بخشدار بخش شیبکوه، شهرداران و روسای ادارات و نهادهای بخش شیبکوه برگزار شده بود ، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار