مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد:

رهبری، اسلام، مردم و کارآمدی مؤلفه های اصلی مانایی انقلاب اسلامی

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان ریحانه النبی(س) همدان برگزار شد، مفاهیم ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب را به مثابه چراغی فراروی مردم دانست که مقام معظم رهبری برای نشاط هماره انقلاب اسلامی تبیین کرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رهبری، اسلام، مردم و کارآمدی مؤلفه های اصلی مانایی انقلاب اسلامی

محمد پورداود با بیان این که بر اساس آیات قرآن کریم، جدال حق و باطل دیرینه است و کسانی که در برابر نشانه های خداوند طغیان کرده اند، سرانجام همه آنها نابودی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب انسان ساز اسلام و معارف بلند آن با سه عنصر ایمان، رهبری و اراده مردم به منصه ظهور و بروز رسید.

پورداود رهبری، اسلام، مردم و کارآمدی را مؤلفه های اصلی مانایی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: در بُعد رهبری موارد مهمی چون پایبندی به فلسفه سیاسی و مکتب سیاسی امام (ره)، جایگاه ولایت فقیه، دشمن ستیزی و سلطه ستیزی، حفظ تقوا و شجاعت و خودآگاهی در رهبری، صراحت و شفافیت مواضع جمهوری اسلامی نمایان است.

او با اشاره به اهمیت ابتنای قوانین بر اسلام و ارزش های دینی، تصریح کرد: ابعاد گوناگون انقلاب با نیازهای بشری توازن و همراهی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مؤلفه مردم را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: شکل گیری نظام اسلامی و ریشه کنی حکومت سلطه با اراده مردمی بوده است.

پورداود با اشاره به مولفه کارآمدی، گفت: حفظ ساختار حکومت مطابق با قانون اساسی و پیشرفت های شگرف کشور در عرصه های مختلف جلوه ای از کارآمدی نظام است.

او تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران با تکیه بر این مؤلفه ها در جهت پایداری و اقتدار نظام اسلامی حرکت می کنند و به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز به عنوان ام القرای جهان اسلام محمل امید مظلومان عالم است.

پورداود افزود: امروز وظیفه دانش آموزان، نوجوانان و جوانان این مرز پر گهر آن است که اهداف انقلاب اسلامی را مطالعه کنند، دشمنان را بشناسند و حیله هایی را که برای نابودی به کار می برند نقش بر آب کنند و با دو بال علم و ایمان برای فتح قلل پیروزی جهد و جد بلیغ نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار