نگاه موزه ملی کودک به دو تصویرگری از یک قصه

تهران (پانا) - نمایشگاه تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه ملی هنر و ادبیات کودک از بهمن ۱۳۹۸ آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نگاه موزه ملی کودک به دو تصویرگری از یک قصه

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نمایشگاه تصویرگری که با عنوان «یک قصه در دو نگاه» در موزه ملی هنر و ادبیات کودک در حال برگزاری است به آثار تصویرگرانی توجه دارد که یک داستان مشترک را تصویرگری‌ کرده‌اند و کتاب‌های آن‌ها در طول دوره‌های مختلف در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است.

نمایشگاه تصویرگری «یک قصه در دو نگاه» بر اساس هفت قصه و با حضور آثار ۱۵ تصویرگر از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹ در موزه ملی هنر و ادبیات کودک دایر است.

قصه «زال و سیمرغ» با تصویرگری مانلی منوچهری و نورالدین زرین کلک، قصه «زال و رودابه» با تصویرگری نورالدین زرین‌کلک و عاطفه ملکی‌جو، قصه «شازده کدو» با تصویرگری محمدعلی بنی‌اسدی، خشایار قاضی‌زاده و سحر خراسانی، قصه «ماجرای بهلول» با تصویرگری پژمان رحیمی‌زاده و پانته‌آ عبدی‌فخرایی، قصه «کچل کفترباز» با تصویرگری بهزاد غریب‌پور و لیسا جمیله‌برجسته، قصه «الاغه و کلاغه» با تصویرگری آزاده افراسیابی و پرویز محلاتی، قصه «یک راه بهتر» با تصویرگری مهشید مهاجر و مریم مدرسی، عنوان‌ آثاری است که در نمایشگاه تصویرگری به نمایش گذاشته شده است.

بازدید از نمایشگاه تصویرگری «یک قصه در دو نگاه» همه روزه به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۶ در موزه ملی هنر و ادبیات کودک، واقع در طبقه زیر همکف مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار