افتتاح 34 پروژه بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر 

شیراز (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: در ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، 34 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بریک هزار و 125 میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 34 پروژه بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: این طرح ها شامل 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 464 هزار و 250 میلیون ریال در حوزه تولیدات دامی، 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 660 هزار و یک صد میلیون ریال در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی و احداث باغ زیتون با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال است.
به گفته‌ی او، با افتتاح طرح‌های مذکور برای 263 نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌شود.
قاسمی افزود: از اعتبارات مذکور358 هزار و 650 میلیون ریال از تسهیلات بند الف تبصره 18 و توسط بانک های عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و مابقی آورده مجری است.
این مقام مسئول ابراز کرد: علاوه بر این پروژه ها سه طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری 860 میلیارد ریال و 210 نفر اشتغال زایی و 6طرح بزرگ و متوسط با سرمایه گذاری 1151 میلیارد ریال و 1953 خانوار بهره مند در سفر قریب الوقوع رئیس محترم جمهوری اسلامی آماده بهره برداری است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: علی رغم تحریم‌های ظالمانه حاکم بر جامعه، بهره‌برداران بخش کشاورزی با استفاده از دانش نوین تحریم ها را به فرصت شکوفایی تبدیل کردند که زمینه‌ساز خوداتکایی بیش از پیش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار