از فجر ۹۷ تا فجر ۹۸؛

۵۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در مازندران به بهره‌برداری رسید

ساری (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران اعلام کرد که از فجر ۹۷ تاکنون ۵۹ پروژه با زیربنای ۵۵ هزار و ۴۵ مترمربع برای فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در مازندران به بهره‌برداری رسید

قربان‌علی شیرزاد در تبیین عملکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران از فجر ۹۷ تا فجر ۹۸ به پروژه‌های تحویلی در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: «۱۰ سالن ورزشی با زیر بنای ۷ هزار و ۵۸۸ متر مربع در این یک سال افتتاح شد که برای آن‌ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

او یک استخر شنا به مساحت یک‌هزار و ۱۴۰ مترمربع با هزینه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان را نیز از جمله پروژه‌های تحویلی برشمرد.

شیرزاد به بهره‌برداری از ۴۳ پروژه آموزشی با زیربنای ۴۲ هزار و ۸۰۱ مترمربع اشاره کرد که با هزینه‌ی ۹۱ میلیارد تومانی، ۳۱۹ کلاس درس جدید برای دانش‌آموزان مازندران فراهم کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مازندران همچنین ️۲ پروژه پرورشی با زیر بنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و هزینه‌ی ۱/۵میلیاردی را از جمله دیگر پروژه‌های آماده شده از فجر ۹۷ تا فجر ۹۸ اعلام کرد.

شیرزاد ️به۳ پروژه پژوهشی با زیر بنای یک هزار و ۳۱۶ مترمربع اشاره کرد که برای بهره‌برداری از آن‌ها ۳/۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته او در مجموع در این یک سال، ۵۹ پروژه در قالب ۳۱۹ کلاس درس و زیر بنای ۵۵ هزار و ۴۵ متر مربع با هزینه‌ای معادل ۱۱۵ میلیارد تومان آماده شده است.

️استانداردسازی ۲۳۷ سامانه گرمایشی در مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران به استانداردسازی سامانه گرمایشی شامل ۲۳۷ پروژه اشاره کرد و گفت: «طی این پروژه‌ها، یک‌هزار و ۲۶۳ کلاس درس با هزینه‌ای معادل ۲۰میلیارد تومان از سامانه گرمایشی استاندارد برخوردار شدند.

شیرزاد ضمن بیان اینکه ۱۲۶ میلیارد تومان از دهه فجر ۹۷ تا کنون اعتبار جذب شده است، میزان جذب کمک‌های مردمی و خیری را ۳۵۶ میلیارد ریال تعهد اعلام کرد که تا کنون۱۴۰ میلیارد ریال آن محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار