حنیف نیا: انتقال ارزش های مذهبی به نسل آینده از کارکردهای آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با پانا به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر را یکی از خاطرات تاریخی و روزهای به یادماندنی و فراموش نشدنی ملت ایران خواند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: انتقال ارزش های مذهبی به نسل آینده از کارکردهای آموزش و پرورش است

هادی حنیف نیا، مدیرآموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با خبرنگار پانا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، انقلاب سال 57 را به اذعان مورخین معاصر، بزرگترین حادثه قرن بیستم خواند و افزود: این انقلاب از جهات مختلف دارای اعتبار و ارزش منحصر به فردی بود، از یکسو مردمی با دست خالی جزیره باثبات و ژاندارم اعطائی آمریکا به شاه را که بارها ادعا شده بود را فروریخت و از جهتی دیگر ارزش های اصیل و متمایزی از آنچه که در تاریخ این سرزمین به زور طاغوت در جامعه ایران حاکم شده بود، بازتولید و نهادینه کرد.

حنیف نیا، فروریختن هیمنه و اعتبار قدرت های جهانی بلوک شرق و غرب از مهمترین نتایج پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: به اذعان تمام مورخین معاصری که با ریزبینی خاصی وقایع انقلاب را رصد و پیگیری می نمودند، عامل اصلی پیروزی این انقلاب را رهبری حضرت امام خمینی(ره) دانست.

وی در بخش دیگری از مصاحبه، انتقال ارزش های مذهبی و افتخارات ملی ایران به نسل آینده را از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش دانست و از همکاران خود در مدارس خواست تا در این ایام با تحلیل علل و عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی و تاثیرات این انقلاب در ابعاد داخلی و نظام بین الملل با دانش آموزان به گفتگو بنشینند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در پایان گفتگو با پانا گفت: آمریکا امروز نیز درک صحیحی از مردم، انقلاب و کشور ایران ندارد و دقیقا به همین خاطر است که تمامی توطئه هایی که در این ایام همچون ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تبدیل به نفرت بیشتر مردم ایران و دنیا از سیاست های استکباری آمریکا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار