درمان رایگان بیماران مبتلا به "شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت" توسط جراحان پلاستیک در شیراز

شیراز (پانا) - با همکاری استاندار فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جراحان پلاستیک و ترمیمی موسسه ملی سلامت مرهم در بیست و هفتمین سفر خیرخواهانه خود به استان فارس سفر کرده و بیماران نیازمند جراحی شکاف لب و کام از سراسر کشور را درمان می کنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درمان رایگان بیماران مبتلا به "شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت" توسط جراحان پلاستیک در شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام آمادگی دانشگاه و مجموعه سلامت فارس برای اجرای این اقدام نیک اندیشانه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه سلامت فارس برای ارایه تمامی ظرفیت‌های تخصصی و درمانی خود در این حرکت انسان دوستانه، آمادگی دارد.

مهرزاد لطفی در دیدار با مسوولان موسسه ملی سلامت مرهم و اساتید گروه‌های آموزشی دانشگاه، ظرفیت‌های موجود و مراکز درمانی دانشگاه را معرفی کرد و خواستار برنامه‌ریزی مشترک گروه‌های آموزشی و درمانی دانشگاه با موسسه ملی سلامت مرهم، با هدف خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مراجعان شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست، از استادان رشته‌های مختلف و کارکنان اتاق عمل و بیهوشی برای مشارکت در این اقدام خیر دعوت به همکاری کرد.

علی اکبری افزود: این اقدام نیکوکارانه در ۱۰ اتاق عمل مجموعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود.

رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه نیز در این نشست تلاش ها و اقدامات جراحان، استادان و دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سلامت فارس را در درمان بیماران مبتلا به شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت بیان کرد.

علی اکبر محمدی اعلام کرد: استادان و جراحان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره آماده مشارکت در این اقدام نیک اندیشانه با هدف خدمات رسانی به مردم هستند.

کامیار اژدری فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیات امنای موسسه ملی سلامت مرهم نیز در این نشست با توضیح نوع فعالیت‌ها و شیوه خدمات‌رسانی به بیماران، اعلام کرد: این اقدام خیرخواهانه به همت اعضای تخصصی «موسسه ملی سلامت مرهم» با همکاری گروه‌های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام می شود و ویژه بیماران نیازمندی است که از سراسر کشور برای دریافت این خدمت درمانی به شیراز مراجعه می کنند.

عضو هیات امنا و نماینده اجرایی موسسه ملی سلامت مرهم نیز در این نشست گفت: اعضای این تیم به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی، با هدف معاینه و درمان رایگان بیماران مبتلا به شکاف لب، کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت از سیزدهم تا هجدهم اسفند ۱۳۹۸ میهمان مجموعه سلامت فارس هستند.

حسین پورقیومی با اشاره به رایگان بودن این خدمات، از مراجعان خواست تا برای نام نویسی و نوبت دهی اولیه به پایگاه اینترنتی موسسه ملی سلامت مرهم به نشانی اینترنتی www.marhamportal.irو یا به نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار