محمد صیدلو: هماهنگی حرکات دانش‌آموزان در اجرای مانور یاوران انقلاب بیانگر استعداد و اتحاد بین آن‌هاست

بهارستان یک(پانا) - با حضور مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار بهارستان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش، مانور یک هزار نفری تشکیلاتی یاوران انقلاب در سالن ورزشی صالحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: هماهنگی حرکات دانش‌آموزان در اجرای مانور یاوران انقلاب بیانگر استعداد و اتحاد بین آن‌هاست

محمد صیدلو در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگار پانا گفت: اجرای هماهنگ دانش‌آموزان در این برنامه فراتر از انتظار من بود و این بیانگر استعداد دانش‌آموزان و مربیان آن‌ها در سازمان دانش‌آموزی است.

او که به تازگی در نشست رابطین خبرگزاری پانا حضور یافته و از نزدیک با دانش‌آموزان خبرنگار گفت‌و‌گو کرده، گفت: دانش‌آموزان فعال در خبرگزاری پانا به لحاظ انسجام فکر و کلام از دیگر هم‌سن و سالان خود جلوتر بوده و بنده مدتی است که به این ظرفیت و پتانسیل قابل توجه پی برده‌ام.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ادامه داد: شرکت در کارهای گروهی تاثیر بسیار مثبتی بر خود بچه‌ها دارد، وقتی فردی به عنوان یک نفر از 1000 عضو یک گروه بتواند به طور هماهنگ کار گروهی را انجام دهد طعم توانایی واتحاد را چشیده و ما نیز افتخار می کنیم در آموزش و پرورش در خدمت فرزندان با استعداد ایران‌زمین هستیم.

خبرنگار: آتنا ولدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار