امام خمینی(ره) در صحنه انقلاب و دفاع مقدس، همه را سهیم می‌دانست و به‌نحوی برخورد می‌کرد که همه بتوانند حضور پیدا کنند.

بیرجند(پانا) حسینی درجمع مسئولین شهرستان خوسف بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی(ره) در صحنه انقلاب و دفاع مقدس، همه را سهیم می‌دانست و به‌نحوی برخورد می‌کرد که همه بتوانند حضور پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی درجمع مسئولین خوسف بر حفظ اتحاد ملی تاکید کرد.

حسینی با بیان اینکه نباید بگذاریم فرعیات جای اصول را بگیرد، افزود: لازم است همه دستگاه‌ها در راستای رفع محرومیت و حفظ اتحاد تلاش کنند تا دشمن ناامید شود.
شفیعی فرماندار خوسف نیز گفت: عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های زیرساختی در شهرستان آغاز شده است که می‌توان به شروع عملیات اجرایی بزرگترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور اشاره کرد.

محمد شفیعی اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲۱۷ روستا و آبادی و سکنه بوده که از نظر وسعت سومین شهرستان و با بیشترین پراکندگی در استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه شاخص توزیع اعتبارات جمعیت است، تنها شش درصد اعتبارات استان در قالب کمیته برنامه ریزی در شهرستان توزیع می‌شود.

شفیعی با تاکید بر هماهنگی بین دستگاهی، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده در پروژه‌ها افتتاحی در دهه مبارک فجر در شهرستان ۷۱۴ میلیارد تومان است.

او ادامه داد: سفرهای مقامات کشوری که با پیگیری استاندار به استان صورت می‌گیرد، در افزایش اعتبارات استان کمک شایانی کرده است.

فرماندار خوسف گفت: بیمارستان خوسف با پیگیری‌های استاندار و نماینده مجلس ردیف بودجه اختصاصی دریافت کرده و تا پایان سال آتی عملیات اجرایی ساختمان آن به پایان خواهد رسید و پیگیر اخذ مجوز بکارگیری نیرو در این بیمارستان هستیم.

او با بیان اینکه در بیمارستان شهر خوسف مجوز راه اندازی بخش قلب نیز اخذ شده است، خاطرنشان کرد: دو معدن طلای شادان و کودکان دارای ذخایر خوب مواد معدنی در حال استقرار کارگاه خود هستند و پیگیر کلنگ‌زنی کارخانه‌های فرآوری این معادن هستیم.

شفیعی افزود: در بحث تسهیلات اشتعالزایی بیش از صد میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و از نظر میزان تسهیلات اشتعالزایی دارای رتبه اول در استان هستیم.

شفیعی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران سهم اعتبارات شهرستان را از استان دریافت کنند و پیگیری‌های بیشتری صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار