برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در ایام دهه فجر اعلام شد

بحری‌زاده: قریب به۵۰۰ هزار دانش‌آموز پیشتاز در مانور یاوران انقلاب شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ضمن بیان فعالیت‌های سازمان در ایام دهه فجر، از برگزاری مانور یاوران انقلاب در روز ۱۴ بهمن خبر داد که قریب به ۵۰۰ هزار دانش‌آموز پیشتاز در مانور یاوران انقلاب شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در ایام دهه فجر اعلام شد

اسماعیل بحری‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به فجرآفرینان، پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان عزیز، بر روح بلند و ملکوتی بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت فرستاد و به پانا گفت: سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

او گفت: یکی از برنامه‌های ملی ما برگزاری جشن یاوران انقلاب، یادواره شهید مقاومت سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در سراسر کشور با حضور قریب به ۵۰۰ هزار دانش‌آموز تشکیلاتی در ۷۰۵ شهرستان و ۳۲ مرکز استان اجرا می‌شود و پیشتازان عزیز مانور توانمندی‌های تشکیلاتی را برگزار می‌کنند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: این برنامه با محوریت بزرگداشت مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد و در کنار برگزاری مانور توانمندی‌های تشکیلاتی دانش‌‌آموزان پیشتاز، شاهد اجرای سرود همگانی حماسی و بسیار زیبای شهید قاسم سلیمانی نیز خواهیم بود که به صورت دسته جمعی و حرکات نمادین اجرا می‌شود.

بحری‌زاده گفت: برگزیده دل نوشته‌های دانش‌آموزان هر شهرستان که همزمان با ایام شهادت این سردار بزرگ اسلام و انقلاب در قالب پویش فرهنگی دانش‌آموزی سپاس سردار و من یک سردار سلیمانی هستم، برگزار شد، در این مانور، توسط دانش‌آموز صاحب آن اثر قرائت می‌شود.

او افزود: در سطح ملی، مانور یاوران انقلاب در شهرستان اسلامشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از معاونان وزیر و مدیران وزارت متبوع برگزار خواهد شد و به‌حول و قوه الهی روز دوشنبه ۱۴ بهمن شاهد برگزاری توانمندی‌های تشکیلاتی ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پیشتاز در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی اسلامشهر خواهیم بود. امیدواریم این برنامه مشهون فعالیت‌هایی باشد که هویت اسلامی ایرانی و انقلابی دانش‌آموزان را ارتقا بخشیده و به منصه ظهور برساند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: پایگاه شهید کاظمی سازمان دانش‌آموزی نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای همکاران عضو سازمان طراحی کرده است، از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به مسابقات ورزشی یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کنیم که در رشته‌های دارت، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.

بحری‌زاده گفت: برنامه‌های دیگری نیز ویژه ایام الله دهه فجر داریم که بازدید از آسایشگاه جانبازان، موزه دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، از جمله این فعالیت‌هاست همچنین مراسمی برای بزرگداشت دهه فجر و چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی عصر روز ۲۱ بهمن در سازمان مرکز خواهیم داشت.

او افزود: اوج فعالیت‌های دهه فجر حضور تمام دانش‌آموزان و مربیان تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن ۲۲ بهمن است از تمام مربیان، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی می‌خواهم که آمادگی‌های لازم را از اکنون فراهم آورند تا یک حضور پرشکوه و معناداری را در روز ۲۲ بهمن داشته باشیم و مشت محکم دیگری را به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بزنیم.

او اضافه کرد: دانش‌‌آموزان پیشتاز با لباس‌های فرم تشکیلاتی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد و غرفه‌های ویژه‌ای را در مسیرهای راهپیمایی خواهیم داشت تا دانش‌آموزان به اجرای فعالیت‌های ویژه فرهنگی، هنری و انقلابی بپردازند و توانمندی‌های انقلابی و تشکیلاتی خود را به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار