جشن انقلاب در مدرسه محمود افشار

تهران (پانا) - زنگ انقلاب دردبیرستان دوره اول دکترمحمود افشار تهران به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز زنگ انقلاب با حضور جمشید زمانی، مدیر محترم دبیرستان دکتر محمود افشار و جمعی ازمسئولان منطقه سه آموزش و پرورش شهر تهران ،جمعی از دانش آموزان شورای دانش آموزی و گروه فرهنگی هنری دبیرستان دکترمحمود افشار نواخته شد.
در ابتدای این مراسم جمشید زمانی مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه ضمن تقدیر از دانش آموزان برتر این دبیرستان و با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر ادامه ره شهدای انقلاب تاکید کرد وگفت: دانش آموزان نسل آینده انقلاب هستند که باید ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشند.
وی همچنین از انتخاب این دبیرستان برای نواختن زنگ انقلاب ابراز خرسندی کرد و افزود: اقدامات خوبی برای پیشبرد اهداف این دبیرستان در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

ضرورت حفظ روحیه انقلابی دانش آموزان
علی ستوده نماینده دبیران این دبیرستان نیزدرادامه این مراسم ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضردراین مراسم و با نکوداشت یاد و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج سلیمانی، ازدانش آموزان خواست روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و مسیر این شهید را ادامه دهند.

اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی از سوی دانش آموزان
درادامه مراسم دانش آموزان این دبیرستان در تیم ورزش رزمی حرکات نمایشی تکواندو انجام دادند و گروه سرود مدرسه نیز سرود انقلاب را سر دارند . همچنین قطعه ادبی به نمایندگی از شورای دانش آموزی این دبیرستان سروده شد.
در پایان این مراسم زنگ انقلاب با حضور مدیر محترم منطقه ۳ تهران پری سیما، سادات ماجدی زده شد.

*ایلیا خراطچی, خبر نگار دانش آموز پانا منطقه ۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار