مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :تنها مسیر موفقیت فرمانبرداری از ولایت است

بهارستان (پانا) - مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور در مراسم مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب به تاثیرگذاری اینگونه مراسم‌ها بر روی افراد جامعه و ارزشمند بودن آنها اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش :تنها مسیر موفقیت فرمانبرداری از ولایت است

مسیب زاده با حضور در مراسم مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب و نواختن زنگ انقلاب به یادآوری چهل و یک سال پیروزی ارزشمند و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: در آغاز چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خداوند را باید شکر کرد و سپاسگذار این همه نعمات ارزشمند شد.

او در ادامه افزود :مسیر موفقیت فرمانبرداری از ولایت است. ما اگر در آسمان ستاره قطبی را پیدا کنیم هیچوقت گم نمیشویم، یعنی برای جهت‌یابی یک ستاره قطبی کافیست، اما اگر آن ستاره را نداشته باشیم ممکن است با بسیاری از وسایل فنی دیگر هم راه را گم کنیم.

مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خود آن قوم بخواهند.بزرگان ما سال‌ها پیش این تغییر را ایجاد کردند که آن تغییر انقلاب اسلامی ایران بوده است و ما هم در قبال این تغییرات وظایفی داریم.

مسیب زاده با اشاره به اتحاد و همدلی مردمان ایران گفت: دشمن با اینکه از سلاح‌ها و قوای نظامی ما می‌ترسد اما بیشتر از اتحاد ما ایرانیان وحشت دارد.در شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه ما به سوگ نشسته و غمگین بودیم و در مراسم تشییع در شهرهای مختلف بیش از 25 میلیون نفر ایرانی به میدان آمدند و معلوم است که با این اتحاد چشم دشمن کور خواهد شد.

همچنین مدیر کل اداره قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به شادابی و نشاط دانش‌آموزان ایرانی پرداخت و گفت: باید به جوانان و نوجوانان اعتماد کنیم و میدان های ارزش را به دست این عزیزان بسپاریم.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار