رئیس آموزش وپرورش قرچک: الگوبرداری انقلابهای دنیا از انقلاب اسلامی ایران است

قرچک (پانا) - آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در یکی از مدارس شهرستان قرچک با حضور مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش وپرورش قرچک: الگوبرداری انقلابهای دنیا از انقلاب اسلامی ایران است

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه استعداد های درخشان برگزار شد اظهار کرد : ۱۲ بهمن یادآور ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال پنجاه و هفت به میهن اسلامی است و یکی از وظایف آموزش و پرورش ترویج این روز مهم و زنده نگه داشتن ایام الله دهه مبارک فجر است.

او در ادامه افزود: دهه فجر امسال نسبت به دهه‌های فجر تفاوت زیادی دارد، ۲۲ بهمن امسال مزین شده با چهلم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که اخلاص را در دستور کار خود قرار داده بود و هر اقدامی که انجام می داد رضایت خداوند را مدنظر داشت.

او درادامه بیان کرد: وقتی که در زندگی سیاسی حضرت امام خمینی(ره) را در زمان طاغوت بررسی می کنیم مشاهده می شود که حضرت امام آن زمان هیچ پست سیاسی نداشت ولی توانسته بود در دل مردم حا باز کند چرا که حضرت امام ارتباط خود را با خداوند به درستی ایجاد کرده بود.

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: همه دنیا انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی رحمة الله علیه می‌شناسند و الگوبرداری انقلابهای دنیا از انقلاب اسلامی ایران است.

بختیاری تصریح کرد: دانش‌آموزان در کشور باید در مسیری حرکت کنند که آینده کشور را رقم بزند دانش‌آموزان باید طبق ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین در مسیر تعلیم و تربیت حرکت کند و اهداف آنها پیشرفت و تعالی کشور باشد.

رئیس آموزش و پرورش قرچک تاکید کرد: هر اقدامی که در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌شود باید بر اساس سند تحول بنیادین باشد و دوم موضوع این است که در کارها خدا را مد نظر قرار دهید و منتظر تشویق و ترغیب بالادستی نسبت به خود نباشند.

بختیاری گفت: امیدوارم دانش آموزان امروز که آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند در مسیری حرکت کنند که پیشرفت و ترقی کشور را همانند ۴۱ سال گذشته رقن بزند چرا که آینده کشور در دست دانش‌آموزان امروز است که آینده کشور را می سازند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار