استاندار آذربایجان‌غربی:

افتخارات کسب شده توسط دانش اموزان ایران اسلامی ستودنی است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: افتخارات کسب شده توسط دانش اموزان ایران اسلامی ستودنی است

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخارات کسب شده توسط دانش اموزان ایران اسلامی ستودنی است

«محمدمهدی شهریاری» روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه گل نرجس ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و سپهبد سلیمانی با بیان اینکه بنیه علمی دانش آموزان ایرانی بسیار قوی است، اظهار داشت: لازم است بخاطر این موضوع برخود ببالیم وسرخود را بالا بگیریم که دانش آموزان ما جزو نفرات برتر المپیادهای جهانی و مسابقات بین المللی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: ماهزاران نخبه را تربیت کردیم آنهم با همین آموزش وپرورش که معتقدیم مشکلات زیادی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز در صدد القای ناامیدی به کشور ما در زمینه دانش و علم هستند ولی این گونه نیست و ما در حال طی مدارج ترقی از ابعاد سیاسی، نظامی و علمی هستیم.

شهریاری با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی الگوی کشورهای جهان در دیدگاه کارشناسان و تحلیلگران سیاسی دنیاست، گفت: خود عربستان با نفت و ظرفیت بزرگ گردشگری خانه خدا وابسته امریکایی هاست.

وی از دانش آموزان خواست تا خود را در پیشرفت علمی و آینده جامعه مسوول بدانند و در مسیر بیانیه دوم گام انقلاب حرکت کنند تا نقشه های دشمنان انقلاب نقش برآب و جشنهای انقلاب با سرفرازی گرامی داشته شود.

در ادامه این ایین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه گل نرجس ارومیه و همزمان با سایر مدارس استان طنین انداز شد و جشنهای انقلاب در بین دانش اموزان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار