با طنین زنگ انقلاب ،

برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مدارس استان یزد آغازشد

یزد(پانا)- همزمان با آغاز ایام دهه فجر ، زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره ) به میهن اسلامی در دبستان شاهد پسرانه شهید محمدحسین خرم‌نژاد شهر یزد نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مدارس استان یزد آغازشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر گفت: امیدواریم همه ما راه ، منش و روش امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را سرمشق کار، تلاش و تحصیل خود قرار دهیم.

" احمد ترحمی " با بیان اینکه در این دهه باید اهداف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تبیین شود افزود: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه‌ خون شهدا باشید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در جامعه بحث سیاسی ، اختلاف نظر و سلایق مختلفی وجود دارد شما دانش آموزان، نگرانی به خود راه ندهید بلکه آنچه مهم است راه و منش امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار یزد اضافه کرد: امیدواریم با وحدت و انسجام ملی و هماهنگی همه نیروها و قواها موجب استقامت ملت و درخشش انقلاب اسلامی ایران در جهان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد هم با بیان اینکه ۱۲ بهمن روزی است که حق آمد و باطل رفت گفت: این دهه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این انقلاب است.

زهره امیرچخماقی افزود: باید اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط معلمان به نسل چهارم انقلاب انتقال داده شود.

در این مراسم زنگ انقلاب توسط فرزند شهید روح الله محرابی شهید مدافع حرم نواخته شد.

نظیر این مراسم در تمامی مدارس استان یزد برگزارشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار