جلسه توجیهی شناسایی محصولات قاچاق در منطقه13

تهران (پانا)- جلسه توجیهی با موضوع شناسایی محصولات قاچاق و رعایت بهداشت غذایی در منطقه 13 برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی شناسایی محصولات قاچاق در منطقه13

جلسه باموضوع شناسایی محصولات قاجاق و توجه به استاندارد بودن محصولات داخلی، با حضور مریم السادات پیروان،کارشناس معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،لیلارضایی کارشناس بهداشت منطقه،انسیه شاهدانی کارشناس نیروی انسانی، مدیران و معاونین مدارس ،مراقبین سلامت و همکاران اداری از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، روز شنبه 12بهمن درسالن 9 دی منطقه 13 برگزار گردید.

در این جلسه، پیروان بیان کرد: تقلب به معنای عام در واقع جعل هویت بوده و با توجه به اینکه هویت،ملاک و معیار انتخاب می باشد، ایجاد انحراف در انتخاب افراد،نقص حقوق مسلم افراد می باشد. در دنیای امروز مفهوم قاجاق نیز ارتباط تنگاتنگی با تقلب دارد، زیرا اینگونه محصولات نیز عملا هویت نداشته و کسی متولی و مسئول آنها نمی باشد.

در ادامه ایشان جهت استفاده از محصولات داخلی و محصولات خارجی به مطالبی اشاره کرد: برای مصرف محصولات داخلی به پروانه ساخت توجه شود ولی محصولات خارجی پروانه ساخت ندارند بلکه پروانه عبور دارند که از طریق دریا و.. وارد کشور می شود. وی در مورد سامانه ردیابی ، رهگیری و کنترل اصالت ، برچسپ اصالت، شماره پروانه و راههای استعلام محصولات مطالبی را عنوان نمود.

همچنین ،بروشورهایی با موضوعات شناسایی محصولات قاچاق، نمک کمتر زندگی بهتر، قندکمتر زندگی سالم تر،چربی ها و روغن ها و نقش آنها در سلامت و بیماری در اختیار مدعوین قرار گرفت.

پیروان در مورد مطالب بروشور ها به بحث و بررسی پرداخت و همکاران را به چالش کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار