اتمام حجت استاندار قزوین:

مدیری که مانع سرمایه گذاری در قزوین باشد برکنار می‌شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین به مدیرانی که مانع سرمایه گذاری در قزوین می شوند هشدار داد که آن ها را برکنار می کند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیری که مانع سرمایه گذاری در قزوین باشد برکنار می‌شود

هدایت الله جمالی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمده‌ام در استان قزوین کار کنم تا حضورم به گره گشایی از مشکلات منجر شود و اگر بازدید از واحدهای صنعتی صورت می‌گیرد، فقط برای گره گشایی است و هرگز دنبال تشریفات و یا هزینه اضافی برای صاحب کارخانه نیستیم و بیشتر حضور ما در واحدهای مشکل دار است تا کمک کنیم چرخه تولید رونق بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: پیشنهاد استفاده از مشاوران قوی در بخش‌های مختلف نکته خوبی است که حتماً این کار باید انجام خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه نگاه ما این است که زمینه جذب سرمایه گذار را در استان فراهم کنیم، گفت: هر مدیری که مانع تراشی کند برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: با شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری تلاش می‌کنیم، متقاضیان بیشتری را وارد قزوین کنیم و با بسترسازی و تسهیل در امور انگیزه مشارکت و سرمایه گذاری آنها را فراهم کنیم.

استاندار قزوین افزود: نگاه ما استقرار صنایع مدرن و های تک و کم آب بر است لذا صنایع فولادی و پتروشیمی را ممنوع کرده‌ایم و دنبال تبدیل کردن قزوین به قطب قطعه سازی، پوشاک و لوازم خانگی هستیم.

جمالی پور تصریح کرد: آرزویم این است در مدت مسئولیت خود بتوانیم قزوین را به قطب صنایع پوشاک، لوازم خانگی، قطعه سازی و دانش بنیان تبدیل کنم و در این راستا لازم است از تکثر صنایع خودداری کرده و به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری هم توجه بیشتری کنیم.

وی با انتقاد رسانه‌ها از پاسخگو نبودن برخی مدیران، گفت: مدیران وظیفه دارند به رسانه‌ها و مردم پاسخگو باشند و من هم همواره در دسترس و پاسخگو هستم و انتظار دارم درب اتاق مدیران به روز مردم و ارباب رجوع باز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار