همزمان با سراسر کشور:

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

یاسوج (پانا) - در این آئین که در مدارس 13 شهرستان ومنطقه استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی،هنری واجرای سرود-دیکلمه لحظه تاریخی ورود امام را گرامی داشته وسخنرانان در موضوع انقلاب وامام مطالبی بیان کردند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

آئین نمادین زنگ انقلاب در یک ابتکار در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد. در این مراسم پس از تجدید میثاق و بیعت مسئولان،دانش آموزان و فرهنگیان با شهدا، زنگ انقلاب نواخته شد.

در ابتدا این برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در بیش از 2 هزار آموزشگاه استان، گفت: هدف از اجرای زنگ انقلاب در گلزار شهدا ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آشنایی نسل امروز با آرمانهای امام و رهبری است.

هادی زارع پور افزود: امام خمینی(ره) حفظ انقلاب را از بدست آوردن آن مهم تر می دانست.

زارع پور گفت: کسانی که برای مردم کار می کنند اینان در زمین باقی خواهند ماند و امام خمینی مصداق بارز کسی بود که به نفع و برای مردم کار می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد وامام جمعه شهر یاسوج نیز گفت:عظمت،شرافت واقتدار ملت وقدرت نظام به برکت قیام مردم ونفس قدسی امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی گفت: امروز ما مقدمه انقلاب امام عصر را فراهم می کنیم وجانفشانی شهدایی مانند سرادر سلیمانی وابوالمهدی مهندس بیانگر این مسیر است که برجهانیان ثابت شده است.

وی افزود: همان طور که شهدا با تمام وجود از انقلاب وشرف ملت دفاع کردند ما هم خالصانه تلاش می کنیم که با تمام قدرت در مقابل دشمنان نظام بایستیم.

در ادامه استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:برگزاری زنگ انقلاب در کنار گلزار شهدا حسن تدبیری ارزشمند برای آویزه گوش قراردادن آرمان شهدا برای همه مردم ومسئولان است.

حسین کلانتری افزود: این برنامه معنوی تجدید پیمان با آرمانهای امام ورهبری با حضور نسل جوان ونوجوان است.

وی گفت: از مجموعه آموزش وپرورش،بنیاد شهید و شورای هماهنگی به پاس این برنامه معنوی ارزشمند تشکر می نمایم.

در این آئین تمثال امام راحل توسط شرکت کنندگان مشایعت وگلباران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار