نواخته شدن نمادین زنگ ملی انقلاب در مدارس فارس

شیراز (پانا) – آیین نمادین زنگ ملی انقلاب امورز همزمان با مدارس کشور در مدارس فارس نواخته شد و دانش‌آموزان و فرهنگیان آغاز دهه مبارک فجر را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن نمادین زنگ ملی انقلاب در مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، صبح امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ ملی انقلاب در دبیرستان الزهراء ناحیه 2 شیراز، ضمن گرامی‌داشت یاد امام و شهدا گفت: امروز دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر را گرامی می‌داریم.

علی عسکر نجفی، گفت: مراسم نواختن زنگ ملی انقلاب امروز همزمان در ۹هزارمدرسه استان نواخته می‌شود و دانش‌آموزان آغاز دهه مبارک فجر را جشن می‌گیرند.

او افزود: آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و فرهنگیان همواره نقش موثری در پیروزی انقلاب داشته‌اند و حضور موثر و همه جانبه فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب خاطرات خوبی را برای آموزش و پرورش و دانش‌آموزان رقم زده است.

او ادامه داد: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و بیش از 8 هزار شهید فرهنگی حاکی از حضور همه جانبه و موثر دانش‌آموزان و فرهنگیان در دفاع از کیان انقلاب بوده است و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان همواره و همگام با تمام خادمین نظام اسلانمی و مردم در ایام پیروزی انقلاب و سال‌های بعد از انقلاب، تلاش کرده تا در کنار مردم برای اعتلای وطن اسلامی تلاش کنند.

نجفی اظهار کرد: آمار و ارقام حاکی از موفقیت‌های شایان توجه در حوزه تعلیم و تربیت است و امروز به حمداله ما در حوزه‌های مختلف توفیقات چشمگیری داریم که به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور همه جانبه مردم و خدمت‌گذاری خادمین نظام و مدیران مختلف در حوزه‌های خدمتگزاری است و امیدواریم این راه ادامه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما به عنوان نسل فردای انقلاب با تهدیداتی که امروز است باید چشم به آینده دوخته‌ و با تحصیل، تهذیب و ورزش، گام دوم انقلاب را محکم برداشته و امیدواریم همواره شاهد حضور نوجوانان و جوانان در عرصه های مختلف باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار