اظهارات عجیب سرمربی ایتالیایی درباره پایان کار با استقلال؛ استراماچونی فسخ قراردادش را سیاسی کرد

تهران (پانا) –_ سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگویی که با یک رسانه ایتالیایی داشته، در ماجرای فسخ قراردادش با استقلال پای عوامل سیاسی را به میان کشیده است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات عجیب سرمربی ایتالیایی درباره پایان کار با استقلال؛ استراماچونی فسخ قراردادش را سیاسی کرد

در حالی که پرونده استراماچونی و استقلال هفته‌هاست بسته شده و استقلال با حضور فرهاد مجیدی روزهای خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا سپری می‌کند، این سرمربی ایتالیایی همچنان درباره استقلال و جدایی‌اش از این تیم اظهار نظر می‌کند.

استراماچونی در آخرین اظهاراتش طی مصاحبه‌ای کوتاه با سایت موندو اودینزه که به بهانه احتمال حضورش در اودینزه انجام شده، پس از اینکه درباره اودینزه و اینتر میلان حرف زده است، به اظهار نظر درباره استقلال پرداخته است و در حالی که خودش قراردادش را فسخ کرده بود، پای عوامل سیاسی را به ماجرای جدا شدنش از استقلال باز کرده است.

سرمربی سابق استقلال در بخشی از مصاحبه‌اش با این سایت ایتالیایی گفته است: بعد از رفتن ما از استقلال، هواداران به خیابان ها آمدند و اعتراض کردند و در نهایت منجر به استعفای کسی شد که حقوق‌ها را پرداخت نمی‌کرد. من به دوران حضورم در استقلال می‌بالم. البته ترک کردن تیمی که در بالای جدول قرار دارد ناراحت کننده بود. با این حال اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رخ داد که من دوست ندارم زیاد درباره آنها صحبت کنم چون این اتفاقات بیشتر به سیاست نزدیک است تا فوتبال.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار