ارسال هدایای دانش آموزان خراسان رضوی برای دانش آموزان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان استان، برای دانش آموزان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال هدایای دانش آموزان خراسان رضوی برای دانش آموزان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان

علیرضا مالک اشرفی با اعلام این خبر که تمامی هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان این استان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است، عنوان کرد: هدیای نقدی شامل البسه نو، پتو ، مواد غذایی و خوراکی ، لوازم شوینده و بهداشتی، لوازم التحریر ، بخاری برقی، کانکس و دیگر اقلام مورد نیاز هموطنان عزیز به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و همچنین مجمع خیرین مدرسه ساز و با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمة_الله علیه جمع آوری و توسط سازمان دانش آموزی ارسال شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی اظهار کرد: مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال کمک نقدی وصول و تحویل داده شده است.

مالک اشرفی این اقدام پسندیده دانش‌آموزان ، فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان و خیرین نیکوکار را یکی از اهداف مهم تربیتی دانست و گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی تلاش نموده در سختی ها و مشکلات اجتماعی در کنار آسیب‌دیدگان باشد و آنان را یاری نمایند.

او ادامه داد: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تحت عنوان پویش_مهربانی طی ۱۰ روز در این استان به انجام رسیده و این اقدام نشان‌دهنده روحیه نوع‌دوستی، اتحاد و انسجام ملی در کشور عزیزمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار