پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

بوشهر(پانا)_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

در متن پیام فاطمه کرمپور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا
حق آمد و باطل نابود شد به راستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است. (اسراء ۸۱)
پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین و طلایی ‌ترین اوراقِ دفترِ تاریخ جهان است که این برگ از دفتر تا ابد در تاریخ به یادگار خواهد ماند. انقلابی که از خون پاک نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار مختلف انقلابی کشورمان بدست آمده است.
دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد، دهه ای که به جرأت می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ جهان اسلام است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهدا، آغاز دهه مبارک فجر و بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس دولت تدبیر و امید، مسئولان و خدمتگزاران نظام بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان بوشهر تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت و سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار