امام جمعه پلدختر: بانکها برای پرداخت اقساط وام سیلزدگان پلدختر همکاری کنند

خرم آباد (پانا) - امام جمعه پلدختر گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی سیلزدگان، بانک ها مهلت پرداخت اقساط وام این افراد را تمدید و در این خصوص با آنها همکاری کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه پلدختر: بانکها برای پرداخت اقساط وام سیلزدگان پلدختر همکاری کنند

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر عنوان کرد: سیلزدگان پلدختر هنوز هم با سختی ها و مشکلات سیل دست و پنجه نرم می کنندو در این وضعیت و شرایط بد اقتصادی بانک ها نیزجهت دریافت اقساط آنها را تحت فشار قرار داده اند.

وی با بیان اینکه برخی سیلزدگان نتوانسته اند برای خود و خانواده سرپناهی احداث کنند و نیاز به کمک دارند افزود: از نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان تقاضا می شود در رابطه با مهلت و تنفس وام هایی که به سیلزدگان پلدختری پرداخت شده، اقدام عاجل کنند.

وی افزود: مردم سیلزده پلدختر به علت سنگینی حجم آسیب های سیل نیاز به ۶ ماه تا یکسال تمدید پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی دارند که کار سختی نیست و دولت می تواند در این راستا با آنها همکاری نماید.

حجت الاسلام موسوی یاد آورشد: تسهیلات بانکی و سرمایه سیلزدگان برای تکمیل و آماده شدن واحدهای احداثی کافی نیست و چنانچه کمک بلاعوض یا تسهیلات قرض الحسنه به آنها داده نشود از این گرفتاری رهایی نخواهند یافت.

امام جمعه پلدختر همچنین با بیان این که طرح معامله قرن محکوم به شکست است گفت: این طرح توطئه جدید توسط رییس جمهور آمریکا در خاورمیانه است که می خواهد مجدد در میان کشورهای جهان اسلام شکاف ایجاد کند که مانند دیگر طرح ها به شکست خواهد انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار