بیش از 100 دانش آموز در کنکور سال 98 به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند

تایباد (پانا)- معاون آموزش متوسطه تایباد از ورود بیش از 100 دانش آموز در کنکور سال 98 به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 100 دانش آموز در کنکور سال 98 به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند

مصطفی فدایی در گفتگو با پانا با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای موفقیت دانش آموزان پایه دوازدهم در حوزه کنکور انجام شده؛ اظهار کرد: در راستای انگیزه بخشی به داوطلبین کنکور سراسری، اجرای هشت همایش انگیزشی با استفاده از ظرفیت اساتید توانمند مشاوره بومی و استانی و اعزام مشاورین هسته مشاوره و تیم آموزش متوسطه به کلاس های پایه دوازدهم در حال انجام است.

او افزود: به دنبال برگزاری همایش‌های علمی پنج ساعتی مباحث پر سوال کنکور با استفاده از ظرفیت مدرسان مدارس سمپاد در اسفندماه و برگزاری جشن بزرگ ستارگان در روز پایانی جشنواره علمی هستیم.

مصطفی فدایی در خصوص پانسیون های علمی عنوان کرد: با توجه به اینکه داشتن محیط مناسب برای مطالعه جزء ضروریات است، فعالیت پایگاه‌های اعتکاف علمی در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی شده است.

فدایی به برنامه هایی در راستای ارتقای عدالت آموزشی نیز اشاره کرد و ادامه داد: به همت بنیاد علوی بیش از ۲۷ درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم به خصوص مدارس روستایی و کم برخوردار از خدمات رایگان طرح علوی شامل آزمون ها و کتب کمک‌آموزشی استفاده می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه با تاکید بر حضور حداکثری دانش آموزان دوره اول متوسطه در مسابقات علمی بیان کرد : ۱۰ نفر از دانش آموزان منطقه، سال گذشته موفق به کسب رتبه استانی در المپیادهای علمی شده اند و رتبه دوم مسابقات علوم آزمایشگاهی جشنواره خوارزمی را کسب کرده ایم.

او خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رشته در جشنواره نوجوان خوارزمی و دو هزار ۵۰۰ نفر رشته در المپیادهای علمی ثبت نام نموده اند.

مصطفی فدایی با اشاره به حجم بالای نیروهای جدید الورود در آموزش و پرورش و لزوم به روزرسانی آنها تصریح کرد: در چهار ماهه اول سال تحصیلی به همت گروه های آموزشی بیش از ۵۰ کارگاه دانش افزایی و ۲۰۰ ساعت ضمن خدمت تخصصی داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار