یمنی ها در محکومیت «معامله قرن» آمریکا تظاهرات کردند +تصاویر

تهران (پانا) - صنعا پایتخت یمن در حال حاضر شاهد حضور گسترده مردمی است که برای محکومیت طرح معامله قرن آمریکا و دفاع از آرمان فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش فارس، شبکه خبری المسیره یمن از حضور گسترده مردم یمن در خیابان‌های صنعا برای مشارکت در راهپیمایی ضد معامله قرن خبر داد.

بر اساس این گزارش، خیابان فرودگاه در شمال صنعا هم اینک شاهد انبوه جمعیتی است که در مخالفت با طرح تحمیلی علیه فلسطینی‌ها موسوم به معامله قرن در حال تظاهرات هستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که نام آن «نه به معامله ترامپ» است، با سر دادن شعار بر دفاع از آرمان‌های فلسطین تاکید کردند.

«فؤاد ناجی» معاون وزیر اوقاف دولت نجات ملی یمن در حاشیه این تظاهرات به المیادین گفت: موضع ملت یمن مواضع کشورهای حامی اسرائیل در منطقه را رسوا کرد.

ناجی تصریح کرد: قدس مسئله نخست ماست و مسئله کل جهان اسلام است.

مردم در استان «صعده» یمن هم امروز به خیابان‌ها آمدند و ضمن محکوم کردن معامله قرن آمریکا تاکید کردند مسئله فلسطین مسئله اساسی مسلمانان جهان باقی خواهد ماند.

ترامپ شامگاه سه‌شنبه طی نشست خبری به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار