برگزاری ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری بیش از ۴۵۰ ویژه برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در شهرستانهای استان تهران

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس شهرستان های استان تهران برگزار خواهد شد .

او در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از ۴۵۰ویژه برنامه در سطح استان و مناطق تابعه افزود : آیین نواختن زنگ انقلاب ، نشست های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدارس ، برگزاری مانورهای تشکیلاتی یاوران انقلاب ، بزرگداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ماه از جمله این برنامه ها خواهد بود.

صیدلو بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری اردوهای امید و نشاط را از دیگر برنامه های جشن های با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: برگزاری محافل انس با قران، نشست های تخصصی گفتمان دینی ، مسابقات حقوق شهروندی و همایش بزرگ دوچرخه سواری نیز جهت اجرا در مدارس استان پیش بینی گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار