گروه تئاتر مستقل از قاب دوربین سیامک زمردی مطلق و امیر عابدی

تهران (پانا) - نمایشگاه عکس های سیامک زمردی مطلق ( siamak.zomorodi@) و امیرعابدی (amirabedi21 @) از مجموعه نمایش های گروه تئاتر مستقل که با کارگردانی مریم کاظمی ( Mariyamkazemi@) روی صحنه رفته اند در سینماتئاتر کانون برپا شد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گروه تئاتر مستقل از قاب دوربین سیامک زمردی مطلق و امیر عابدی

گروه تئاتر مستقل که به صورت پیوسته از دهه 80 تولید و اجرای نمایش های کودک و نوجوان را علاوه بر آثار ویژه مخاطبان بزرگسال در برنامه فعالیت های خود داشته؛ تا کنون نمایش های موفق بسیاری را روی صحنه برده که برای بسیاری از مخاطبان خاطرات به یاد ماندنی به همراه دارند.

سیامک زمردی مطلق و امیر عابدی دو عکاس شناخته شده تئاتر که در پروژه های مختلف نمایشی از جمله همکاران گروه تئاتر مستقل بوده و هستند گزیده ای از عکس های خود را به نمایش گذاشته اند.

قصر یک بچه موش، آدم بلا و دیو ناقلا، رویای ماه، به زیر پاهات نگاه کن، خاله مرجان و خروس، غول بزرگ مهربان،کلوچه دارچینی، شاهزاده خانم بدترکیب، ماه پیشونی، ... و نمایش خسیس از جمله نمایش هایی هستند که در این نمایشگاه مرور شده اند.

سینماتئاتر کانون در حال حاضر به اجرای نمایش کلوچه دارچینی اختصاص دارد که ساعت 19 ویژه عموم مخاطبان و صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک و نوجوان اجرا می شود.

در این نمایش 140 بازیگر کودک و نوجوان که هنرجوی مدرسه تئاتر مستقل(پنجمک) هستند در کنار بازیگران حرفه ای روی صحنه می روند.

بلیط‌های این اجرا از طریق سایت تیوال پیش فروش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه‌های اینستاگرام گروه با عنوان freewilltheatre و اینستاگرام آموزشگاه با عنوان freewilltheatre4487 و یا از طریق تلگرام @freewilltheatre اخبار و رویدادهای گروه تئاتر مستقل را دنبال کنند. شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل 09190776098 و 08357408597- تلفن رزرو اجرا 09194346356 دیگر راه‌های ارتباطی مخاطبان و خانواده‌ها با گروه تئاتر مستقل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار