برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم «دست های توانا» در گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل بهزیستی گیلان از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «دست های توانا» خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره همزمان با دهه فجر منتشر می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم «دست های توانا» در گیلان

به گزارش پانا،مدیر کل بهزیستی گیلان از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی خبر داد و گفت : نخستین جشنواره عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه ای «دست های توانا» با محوریت مشکلات، موانع و توانمندی های معلولان از سوی روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار می شود.

نحوی نژاد با بیان اینکه عموم مردم و توانخواهان سراسر استان می توانند با ارسال اثر تولید شده با گوشی تلفن همراه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی در جامعه معلولان، آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری، طلاق و اعتیاد، کودکان کار و خیابان، مناسب سازی معابر عمومی و تردد در خیابان ها، مشکلات ناشی از معلولیت ها(بینایی، شنوایی، جسمی - حرکتی و اعصاب و روان) و سالمندی، فرهنگ سازی در حمایت از معلولان و توانخواهان و مشکلات اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و آموزشی مرتبط با معلولان از جمله موضوعات تولید آثار است.

مدیرکل بهزیستی گیلان هدف از برگزاری جشنواره مذکور را سوق دادن افکار عمومی جهت تفکر بیشتر به مشکلات موجود در جامعه معلولان دانست و تصریح کرد: این جشنواره از یکسو به موانع موجود در برقراری ارتباطات و فعالیت های مفید و حضور خوب معلولان در جامعه می پردازد و از سوی دیگر به ظهور و نمایش دادن توانمندی های جامعه معلولان کمک می کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان از انتشار فراخوان ارسال آثار به جشنواره همزمان با ایام الله دهه فجر ۹۸ خبر داد و اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پایان اردیبهشت ماه ۹۹ بوده و اختتامیه ۲۰ لغایت ۲۲ خردادماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار