سرپرست وزارت جهادکشاورزی: طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان باید تا 10 اسفند تکمیل شود

زاهدان (پانا) - سرپرست وزارت جهادکشاورزی اعلام کردطرح ۴۶هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان باید تا 10 اسفند ماه سال جاری اجرایی شود، مشکلاتش رفع و کشاورزان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت جهادکشاورزی: طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان باید تا 10 اسفند تکمیل شود

عباس کشاورز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح 46 هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان در ناحیه عمرانی زهک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا 10 اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: برای دومین بار از طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان که با عنایت مقام معظم رهبری برای احیای کشاورزی سیستان و رونق کسب و کار، افزایش تولید و بهبود معیشت مردم استان، اجرا شده است.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی با بیان این که کل پروژه تا 10 اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: پیشرفت کار نسبت به بازدید قبلی ام از اجرای طرح، در برخی مناطق خیلی خوب بوده و در برخی مناطق دیگر نارسایی هایی دارد که باید برطرف شود.

او با اشاره به گفتگوی خود با بهره برادران، مجریان طرح و مسئولان استانی و شهرستانی، گفت: مقرر شد در برخی مناطق این طرح برای تسریع در روند کار به صورت دو شیفت اجرا شود.

کشاورز در پایان تصریح کرد: این طرح عظیم در نوع خود بی نظیر وبرای توسعه بخش کشاورزی از اهمیت استراتژیک برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار