مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان: حضرت فاطمه زهرا(س) سـرآمد زنـان عالم است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین و کامل ترین الگوی درس زندگی را به بانوان می آموزد وبه همین دلیل سـرآمد زنـان عالم است .

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان: حضرت فاطمه زهرا(س) سـرآمد زنـان عالم است

حمیدرضا رخشانی در مراسم سوگواری و عزاداری دخت نبی مکرم اسلام و درجمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حضرت فاطمه سلام الله علیها سـرآمد زنـان عالم است و در اوج فضایل قرار دارد، اظهار کرد: حضرت فاطمه در زمان پیامبر(ص) و حتی بعد از آن زمان بعنوان کانونی بـرای مـقابله بـا ناهنجاری ها و انحراف ها شدند و در برابر موج های انحرافی ایستادند.

او ادامه داد: حضور ایشان در میدان جنگ، سخنرانی در مسجد و پاسخ گویی بـه شـبهه های زنان و مردان جامعه، نشان دهندۀ وجود چهارچوب هایی برای حضور زنان در جامعه است.

مدیرکل آموزش وپرورش عنوان کرد: آن حضرت در زمـان حـیات پیامبر صلی الله علیه و آله پس از غزوه ها، یار و غمخوار پدر و همسر بود و نقش امدادگری را ایفا می کردند.

او افزود : نقش حضرت زهرا (س) در ماجرای مباهلۀ مـسیحیان نـجران بـه همراه پیامبر صلی الله علیه و آله، حضرت علی و حسنین علیهم السلام که در قرآن نیز بدان اشاره شده است، حـضور سـیاسی ایشان را در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله نشان می دهد.

رخشانیدر پایان تصریح کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها برای روشن ساختن افکار عمومی و جلو گیری از انحرافات در جامعه نقش بسیار بزرگی ایفا نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار