ویژه برنامه های گرامیداشت اولین سال ازدهه پنجم انقلاب اسلامی درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه،معاون سیاسی،انتظامی فرماندار و سایر اعضاءدر سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های گرامیداشت اولین سال ازدهه پنجم انقلاب اسلامی درشهرستان اسلامشهر

در این جلسه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ایشان به عنوان برترین بانوان عالم هستی یاد کرد و اظهار کرد:سوره هل عطادر قرآن کریم در مقام و منزلت آن حضرت و اهل بیت (ع) نازل شد که در شرایط روزه ،طعام خود را به مستمندان دادند و از نعمتهای بهشتی برخوردار شدند.

او در ادامه به ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و هرروز دوازدهم تا بیست و دوم بهمن را یوم الله دانست .

حجت الاسلام نوروزی با گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به همگان جهت شرکت درراهپیمایی بیست و دوم بهمن و انتخابات دوم اسفند 98 سفارش نمود.

سپس دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضاءستاد درسخنانی جداگانه با توجه به اینکه دهه فجر امسال به جهت اولین سال از دهه پنجم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است واز اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد،به تشریح برنامه های شاخص خود در دهه مبارک فجر پرداختند.

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در روز دوازدهم بهمن،یادواره و شب شعر انقلاب اسلامی،گلباران و عطر افشانی مزار شهدا،همایش تجلیل از مادران شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی ،کنفرانس علمی سبک زندگی ،ایرانی و اسلامی و حضور باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن 98با توجه به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسمی سلیمانی عناوین تعدادی از برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلامشهر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار